Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13981266&sid=xz9sfasQtqh565071&WT.svl=Bilde
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 ja synes det var litt mye ja. 3000kr for barneklær?!? hadde ikke gitt så mye for brukt jeg nei. Synes stolen også var stiv pris på. vogna også..
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Det går da ikke an!!!! Kan ikke ha sånne blodpriser på ting, stakkars de som ev. går i den fella der. Uff, er så mangen rare mennesker rundt om i verden. Håper ingen kjøper det der, så kan de sitte med sjegger i postkassen:D
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Pent brukte barneklær GIR jeg bort. Det som er veldig godt brukt går i søpla eller i minneboksen... LITT medmenneskelig må man være... Ikke alle som gidder å kjøpe dritten..
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Drøy pris, og ingen bilder annet enn av vogna.
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Ei møkkete vogn:) Lurer på hvor helhjertet det ønsket om å selge er, jeg... Klærne i esker og svartsekker, møkkete vogn og ukjent merke på bilstol...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 Ikke verdt 3000kr, men bompibjørndrakta var fin:oD
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #8 Skrevet 28. juni 2008 Forstår ikke hvorfor dere skal irritere dere eller i det hele tatt reagerer på prisene som er satt opp. Det er opp til selger hva de vil ha for forskjellige ting og tang,så får kjøper avgjøre om de vil gi denne prisen eller ei. Vil en ikke gi det,vel så er det vel ikke noe å bli sint for. Gå videre og finn noe som er i den prisklassen en vil gi,ikke verre enn det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå