Gjest kalinikta Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Er det vanlig å ha mer PMS-plager etter man har født barn? Jeg har aldri merket noe til mensen før den er der før, men nå venter jeg den når som helst og har symptomer som vondt i puppene, sugen på mat osv. PMS?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Jeg fikk mer av det etter fødsel (dvs etter minipilleslutt). Humøret var rimelig ustabilt før fødsel så der merka jeg ikke så mye - det var mer fysisk. Merket plutselig eggløsning hver mnd, og el/mensliknende murringer hele perioden fra litt før el til mensen hadde vart et par dager. Dritt!
Lekamøia Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Her er det motsatt. Jeg hadde veldig milde menssmerter før jeg ble gravid. Etter fødselen har jeg vært helt uten menssmerter. Blør i 4 dager helt uten smerter. Men høyt temperament i dagene før har jeg alltid hatt, og har det fortsatt
melkekua™ Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Hadde mye før og har mye etter......det jeg kjenner mer en tidligere er eggløsning....fy katta det er vondt.
Småfolk Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Stemmer dessverre i mitt tilfelle. Før jeg var gravid hadde jeg aldri pms. Noe menssmerter men humøret var stabilt. Etter fødselen, ble jeg mye mer plaget. Menssmertene ble sterkere og noe helsikes til humørsvinginger! Blir spennende å se hva det blir til denne gangen. Hadde vært fint om det gikk tilbake til det gode gamle stabile humøret, men det er vel for mye å håpe på :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå