Gjest elissa2 Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 om vi kan spise salami?? noen sier vi kan, og andre ikke. noen som vet??????????
Lillelinn84ogEmilio Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 sÅ LENGE DEN ER FERSK OG IK GÅTT UT PÅ DATOEN TROR JEG DET SKULLE GÅ GREIT,DET HAR JEG LEST FLERE STEDER HVERTFALL
Babyønske �� Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Som du selv sier så sier noen man kan og noen at man ikke kan. Så derfor vil du nok ikke få noe pålitelig svar på dette noen steder. Jeg betegner det som spekemat, og mener fårepølse og salami er det samme.(altså laget på samme måte, bare at salami inneholder mer krydder).
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Salami er vel rå slik som spekemat og fårepølse..? Så fryser du pakken i et par-tre døgn, så kan du spise det:)
m_n83 Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Spis det du, hadde dilla på det i flere uker selv. Så spiste gullsamlami hver dag! Babyen min har det bare fint. Frisk som en fisk:)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Det er jo spekemat, så jeg spiser det ikke nå. Har falt for fristelsen en gang, måtte ha ei skive, hehe.. Men bedre å falle for fristelsen på det enn å røyke, hehe.. Men nei, jeg ville ikke spist det ofte i hvertfall.
ltn :) Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 ja jeg har lurt på det samme så jeg spurte både jm og legen min begge sa at det var spekemat så at man bør la vær å spis det. så jeg spiser det ikke.
Mamma til BA08 og K10 Skrevet 28. juni 2008 #8 Skrevet 28. juni 2008 Kan spise Gilde Salami siden råvarene de har brukt i salamien er dypfryst på forhånd. Har sjekket dette selv med gilde siden jeg fikk så utrolig lyst på spekemat. Ingen av de andre produktene til gilde er frosset. Ellers kan man jo dypfryse spekemat selv før man spiser det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå