~La luna~ Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Dattera mi er 1 år 24.juli. Jeg ammer fortsatt, men prøver avvenne litt nå. Kan jeg gi bittelitt kumelk på tutekopp til måltider nå? Bare litt tilvenning, så snakker ikke om en 1dl om dagen.. Eller er det sånn at man BØR vente til de har fylt ett år? Hørte det var kommet nan 3, men HS sa at det ikke var vits å gi det mellom amming og kumelk hvis man ammet til 10-12 mnd..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Det almenne rådet er vel å vente til 1 år, men vi startet en forsiktig tilvenning da hun var 11mnd, med håp om at hun var over på kun kumelk ved ett år fordi hun da skulle til dagmamma og vi gjerne ville slippe styret med mme (som vår datter fikk). Vi blandet mme og vanlig melk, en kvart flaske om gangen pr uke og da hun var 1 år drakk hun kun ren kumelk. Det gikk veldig fint for oss )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå