Gå til innhold

Hva tror dere det blir når jordmora sier...

Anbefalte innlegg

Skrevet

at der er mellom 70-80% prosent sjanse for at det er gutt. Ville dere trodd at det var det da? babyen lå med beina opp å hadde navlesnora mellom beina itillegg. Så var vanskelig å se sa hun..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da får man vel tro at det er 70-80% sjanse for gutt, og 20-30% sjanse for jente, da...?

Skrevet

nææææ sier du det??? for et fantastiskt svar! hahahaha

(tenkte kanskje noen hadde hørt det samme)

Skrevet

Da ville jeg sagt: Vi vet ikke kjønnet.. På vår ultralyd ble det sagt: Det ser ut som ei jente, men jeg er ikke sikker. Så da vet vi enkelt og greit ikke...;)

Skrevet

Ha ha, dere må bare vente! Vi fikk høre 60% sikker på at det er jente.

Jeg har magefølelse på at det er jente, syns det så sånn ut, men det vil jo komme for en dag tilslutt! Har fått litt smått fra familie/venner, grønt og brunt og hvitt nusselig barnetøy.

lol

:-)

Skrevet

Hehe... Jeg og sambo var på ultralyd i dag vi:) fikk så lyst, siden vi ikke fikk vite kjønnet på ordinær ul..... Og hun fant ingen testikkler så hun trodde det var en jente... så da tror vi også det:) Men man veit jo aldri.. var å handlet litt rosa etterpå:) Skal på ul i uke 32 for å se om den har vokst som den skal, så vi får se om det er en jente der da også...

haha... må le, man er så nygjerrig på kjønnet, men man tar jo det man får da.. heldige er man uansett:)

Skrevet

Hehe, jeg sier vel egentlig som foerste innlegger! Jeg hadde muligens ikke kjoept bare blaa ting... Men inni meg hadde jeg nok gaatt ut fra at det antageligvis blir en gutt. Man vet jo uansett aldri, det er jo folk som har faatt hoere "helt sikkert" at det er det ene eller det andre kjoennet, til og med flere ganger, og saa faar de seg likevel en overraskelse naar barnet blir foedt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...