Gå til innhold

Verdens svarteste samvittighet og kanskje gravid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går her og venter på mensen. Skulle hatt for 4 dager siden. Bestilt test på nett kommer antakelig mandag. Er så redd!! Lever i et godt forhold med to nydelige barn. Pappan vil ikke har flere, jeg ønsker en til, men slik tingene er nå vil jeg vente. (skolegang osv. Pluss at jeg bare vil hvis han vil) MEN. I et idiotisk øyeblikk var jeg så DUM DUM DUM og stakk et hull i en kondom. Vet ikke hvorfor jeg gjorde det, angret med en eneste gang, skulle kastet den. Men problemet er at den ble brukt. Sikkert bare meg i hele verden som er så DUM og egoistisk som gjorde det. Uansett. Jeg tok en angrepille 14 timer etterpå. Og jeg angrer virkelig. Men ikke fått mensen! Hvis jeg er gravid vet jeg ikke hva jeg gjør. Snille snille mannen min vil sikkert trøste og si at alle prevensjon kan svikte og ta imot en baby, men jeg vet ikke om jeg kan leve med å vite at jeg "fikset det" på uærlig vis. Men jeg kan vel ikke si det til ham, det blir vel om mulig ennå verre?? Vet jo ikke om jeg er gravid ennå, så trenger jo ikke gråte over dette ennå. Virker angrepillen stort sett?

Hilsen en som ANGRER

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hærregud da....mensn er som regel forsinket når man går og er redd for grav. man knyter seg da. Å hvorfor vente til mandag, får da handlet test idag!! Skal vedde på når du har tatt testen får du mensen like etterpå.

- å har du nå blitt gravid oppi den dårlig planlegginga di da, så får du krype til korset....å evt ta abort...ikke verdens undergang!!

Skrevet

Alle sammen kan gjøre feil, det er veldig stygt å lure mannen sin sånn, men gjort er gjort, for sent å gjøre noe med det nå. Du kan eventuelt si det til han, shønner godt at han blir skuffet. Men det er bare et valg du må ta. Angrepillen virker jo som oftest hoss alle, inntill 72 timer etter sex. Men det er jo aldri noen garanti for dette. Virker som om du her lett for å bli gravid, så abort er jo også en løsning, er jo bare å svelge et par tabletter. Men skjønner godt at det kan være tungt for noen. En kondom kan jo også sprekke an seg selv, så du må jo ikke si noe til mannen din om at du stakk hull. Viss du kan leve med det da selfølgelig. Uansett lykke til.

Skrevet

HVIS jeg er gravid og beholder barnet føler jeg at jeg må fortelle ham det. Ellers vil det forfølge meg hele livet. Om jeg ikke er gravid kommer jeg ikke til å fortelle. Og jeg kommer ALDRI til å lure ham igjen. Angrer så fælt og sitter og gråter over det nå :( Mht abort; piller sier du, må man ikke inn på sykehus osv? Kan det evn gjøres veldig tidlig?

Skrevet

Når du tar abort tilig i svangerskapet, behøver du ikke noe utskrapning osv.. Du drar på legekontor/sykehus får et par tabletter som skal svelges, Så må du vente i 2 dager før du drar tilbake og får 2 tabletter som blir satt in i skjeden. Da må du ligge på sykehuset / legekontoret i noen timer til du har sluttet å blø. Skjønner godt at dette høres skummelt ut, Men det gjøres veldig diskret.

Skrevet

Det kan gjøres hjemme også, men det er faen ikkealltid så lett som de to anonyme skal ha det til å være. Det kan være vanvittig vondt! Jeg fkk forrsten 1 pille på dag en, og så 4 stikkpiller dag 2 + masse smertestillende.

Skrevet

Ja det kan også gjøres hjemme men for egen sikkerhet vil de gjerne ha deg inne til pbservasjon, ikke alle får like vondt men vet det kan være et smert h... Ingen som har sagt at det var smertefritt!!! Jeg fikk " piller, Så to piller på dag nr 2!

Skrevet

Ingen som sa det var smertefritt nei, men har det kommet frem hvor vondt det kan være for ikke å snakke om tøft? Jeg synes noen av svarene tyder på at det er en lite problematisk løsning på graviditet.

Skrevet

spurte HI dere om abort? nei, så hvorfor drar dere det opp???

Skrevet

Om det skulle vise seg at du er gravid, hvorfor et det da så viktig for deg å rense din samvittighet???

Om du velger å lette ditt hjerte så er det jo bare for å få DEG til å føle deg bedre. Tror du han vil smile og klappe deg på skulderen.....det tviler jeg på.

Sett deg i hans situasjon føre du letter samvittigheten din, for det kan hende du kommer lengst med å leve med den samvittigheten litt svart!!

Om det der burde du ha tenkt på føre du stakk hull på kondomen!!

Skrevet

Ja faktisk så spør hun om abort.

Skrevet

I og med at du tok angrepille 14 timer etter, så tror jeg ikke du skal være så bekymret for akkurat DET kondomet. Husk på at angrepilla kan "klusse" litt med syklusen din. kan være derfor du ikke har fått mensen. Men du kan jo selvfølgelig ha blitt gravid ved en annen, senere annledning også. Er bare en test som kan gi deg svar.

Skrevet

Angrepilla kan klusse til syklusen, ja. Så det er ikke unormalt at den er sein. Tok selv en angrepille for et par mnd siden og da kom mensen en uke eller så for sent. Slapp av litt til du! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...