Gå til innhold

Så sinna!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sinna på samboeren min!!! Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre,har bare lyst og slå han! Han klikker for ingen verdens ting. Istad skulle jeg bare hente hans tlf på rommet, og da klikker han helt, for jeg rakk ikke gi den til han fort nok.. (de la på) og da tar han kveler tak på meg og skjeller meg ut. Jeg får dytta han vekk.. men er så lei, han klikker for alt.. :( I tillegg så sjekker han tlf min, og sjekker alle ukjente nr og klikker totalt.. Men jeg får ikke lov og røre hans tlf enagng.. (Ikke har jeg noe behov for det heller) Og nå vil han ha dna test av den lille i magen.. :( Bare fordi at han fant en ukjent gutt som hadde ringt.. Han har ingenting og uroe seg for.. og jeg er så sinna.. :( Jeg er så lei av samboer nå. argh!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kast ut psykopaten!

Husk at på seg selv kjenner en andre. Og siden han vil sjekke din telefon, men du ikke får sjekke hans, så har han nok noe å skjule. Da har han sikkert lett for å tro at du også har noe å skjule. Dette levde jeg med en liiiiiten stund.....

Skrevet

hvor lenge er "liiiiiten" da??? 6mnd-1år-2år??

Skrevet

De 2-3 første månedene av svangerskapet. Det var faktisk da det viste seg. Og også det med krav om DNA-test. Selv om han ønsket seg barn, sa han... Rar fyr. Er ikke alltid ting viser med en gang, det verste kom da jeg ble gravid; kontrollbehovet vokste til uante høyder, og jeg skulle ikke vite hva han holdt på med, for det visste han jo godt selv, og hadde kontroll på, sa han. Men han kunne jo ikke vite hva jeg gjorde, så det MÅTTE han kontrollere. Sykt.

Så da var det å klare resten selv:) Det er MYYYE bedre;)

Skrevet

men hvordan gjør dere det med fordelingen nå da? jeg vil ikke ha mitt barn hos han.. :( Da er det nesten bedre og være sammen med han og passe på.

hi

Skrevet

er jo blitt skeptisk til innlegg her inne nå, men hvis det der er sant..

Ja, da er jo faktisk samboeren din psykisk ustabil! hvis han tar kvelertak på sin gravide samboer.. da hadde ikke mannen min satt sine føtter her igjen for å si det sånn... Uansett gravid eller ikke..

Men enten får han få terapi for sin sykelige sjalusi tilstand, ellers hadde jeg kasta han ut!

og ja, jeg tror desverre også at han har noe å skjule, det virker sånn.

Skrevet

Du får jo omsorgsretten hvis mannen tar kvelertak på deg når du er gravid, eller? tydelig at han ikke vet hva som er best for barna..

Skrevet

Han flyttet heldigvis(delvis heldigvis) tilbake der han kom fra. Noen timer med bil herfra. Dette gjør at samvær er sporadisk. Men det tror jeg også kommer av at bf er "meg-først"-person. Han klarer ikke å sette seg inn i andres liv, i det hele tatt. Og er det noe som er morsomere enn ungesamvær, så kommer det først. Kan glatt gå 3 mnd uten samvær her.

For barnet er det ikke helt bra med så sjelden samvær, men likevel er det bra, om du forstår. Mindre tid for at ting kan skje, som ikke bør skje. Det er ikke godt for meg, men for barnet har det faktisk gått bra så langt. Bf var slik mot meg, men har aldri gjort barnet noe på samme måte. Men godt er det ikke, og trygghetsfølelsen hos meg finnes ikke når ungen er til samvær. Det går ikke på at jeg er redd for direkte mishandling, men det med påpassing og slike ting..... Og kanskje litt redselen for at han skal gjøre barnet noe en dag.....

Skrevet

Visst dette er et seriøst innlegg..Så sier jeg flytt ut fortes mulig. Han der er ikke god.

Han kan jo utvil´kle til å bli enda mere voldlig. Kvleretak på deg fordi du ikke hentet tlf fort nok? Virker som han er veldig dominerende, og skal ha full kontroll over deg. Nei flytt!!

Skrevet

Herregud, flytt fra han og før opp far ukjent. Mange støtteordninger for aleneforsørgere.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...