SokkeLaila Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 For en tid siden.. -tja 1 måned omtrent, kanskje..?-, så var det ei her inne som tipset om en knakende god side hvor man kunne bestille sånne kort fra, da.. Jeg la linken i 'rullegardina' og tenkte at denne skulle jeg spare skikkelig lenge og vel på.. Og brått en dag hadde samboeren min lastet ned ny nettleser og jeg -min dumme ku- hadde ikke vært flittiglise og notert adr med penn og papir, da..! 'Rullegardina' var like blank som min hukommelse..! Så nå trenger jeg hjelp -og advarer om at denne kommer til å dyttes opp jevnlig helt til jeg har fått siden jeg leter etter.. eller får tips om en enda bedre side! Sjænk ju verry møttsj får hjelpa!
SokkeLaila Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2008 Nei -det var ikke den, men den var slettes ikke dum, den heller! Takker!
SokkeLaila Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2008 Å inni granskauen! 22 kroner for et eneste kort?! Her må det tydeligvis dyttes, for den siden jeg mener var billigere enn det, ja!
SokkeLaila Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2008 Optimalprint.no var det jo! 94 kr for 25 kort var litt mindre stivt! ..så da kan heller jeg tipse om denne siden selv! *tipser*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå