Gå til innhold

har alle symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sisst mnd kjente eg stikkinger nede i magen å vondt i korsryggen, men d var tydeligvis ingenting og di forsvant når mensen kom, hadde tenkt aaaaaalt for mye på d å bli gravid sikkert så fremkalte symptomer, men nå denne mnd har eg ikke kjent noen ting i det hele tatt, men har heller isje tenkt så mye på d, har prøvd å tenkt så lite så mulig på det, men har ikm neste torsdag,

så, har alle her som har blitt gravide hatt symptomer før di har fått positiv test???

Videoannonse
Annonse
Gjest Tina-Mari
Skrevet

Svaret er nei. Det er det jeg har fått beskjed om i allefall. Jeg har tenkt masse på bebi ettersom dette er vår første prøveperiode....men jeg kjenner ingen tingen... Syns alle her inne merker noe jeg, så er de gravide... Jeg har ikm 1 juli, det er 3 dager til... Tror tanta kommer så er vel ikke mye vits i å teste på ikm heller. Tørr ikke teste før!

Der er flere som sier at de ikke har kjent noe og fått positiv test, og så kommer symptmene alt fra 3 uker inn i graviditeten.

Sikkreste tegnet er jo at tanta ikke kommer..

Skrevet

oki, tusen takk

føler ALLE(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) her inne har symptomer fra di hvet di har el til den positive graviditetstesten lyse opp i fjese på di.

men en ting til, eg har aaalllllllllti ømme pupper fra el til mensen, di er suuuper ømme å blir en del større, så eg har vel egentli tenkt at når puppene ikke e ømme itte el så kan eg ver gravid, kan d stemma???

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Kanskje, kanskje ikke...jeg veit ikke altså. Jeg har ikke ømme pupper før under eller etter mens. Alt jeg får er magesmerter under mensen, ømme hofter og stikkinger i fisehullet..

Jeg er så dritt lei denne prøvinga allerede. Jeg blir så hissig og gal av det!

Gjest kalinikta
Skrevet

Hei:)

Jeg har to barn, og vært gravid tre ganger (mistet en gang). I mitt tilfelle er svaret "nei" mht symptomer før IKM. Jeg har alle tre gangene testet på IKM-dagen, og symptomer som kvalme/ ofte tissing / med mer har kommet i løpet av 1-2 uker etter at test viste positivt. Mange tidlige symptomer kan jo uansett forveksles med pms.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...