To prinser og ei prinsesse Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 vi har ikke helt bestemt oss ennå. Men etter å ha smakt på dette navnet en stund tror jeg at det blir det! Er ikke så veldig vanlig, men et norskt gammelt navn. Har litt sansen for slikt. Likevel er jeg spent på hva andre synes da:) håper noen vil dele sine synspunkt!
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 jeg syns ikke det var noe fint.. og jeg syns det høres mer ut som et jentenavn..
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 minner meg om nora og nero da.. men det kan jo funke for dere.. blir mange forsjellige navn for barnehagefolkene å tenke på tror det er bølgen i år bare gøy det
godiva med 3 gull Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Liker det kjempegodt!! Gå for det!!! Befriende med litt andre navn!!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Blir feil på min dialekt. Blir det samme som å si "nedi" på min dialekt. Har aldri hørt navnet før, men likte det ikke, men smaken er forskjellig.
LilleMagen Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Har aldri hørt om det navnet før, men synes det var litt stilig... minner meg litt på et dyr eller noe da, men det går ann å gjør noe med, blir nok mer populært og kjent etterhvert.
It's all about me Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 Neri....er det et navn? Og til og med et guttenavn?? Nei ha litt medfølese for den lille gutten og finn på noe litt mer normalt. Et navn kan godt være spesielt, men det finnes da grenser.
Tingeling med 2 troll Skrevet 28. juni 2008 #9 Skrevet 28. juni 2008 GRUSOMT NAVN!! til en liten baby. Sorry, men det høres ut som et hundenavn. Har faktisk en hund som heter Nero.
Miss Dynamite Skrevet 28. juni 2008 #11 Skrevet 28. juni 2008 syns det var kjempe fint jeg! liker slike navn, vårt barn får et litt utenlansk navn, spesielt.. og det er bare gøy =) gå for det!
Pappalille Skrevet 28. juni 2008 #12 Skrevet 28. juni 2008 Jeg synes det er flott at noen tør å bli litt utenom det "vanlige". Hva er forresten vanlig? Hva er "normalen" når det gjelder navn? Er det greit at det er stygt som fy med en ukoselig betydning så lenge mange nok heter det? Selv synes jeg det er uvanlig, men det er et gammelt norsk navn som du sier =) Det er et gammelt ord for "frisk og sterk" og det er mer enn 40 menn i Norge som har det som ett eller eneste fornavn. =)
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #14 Skrevet 28. juni 2008 Kjenner en som heter det og synes det er kjempe fint! Han er forresten voksen. Og JA det er ett navn.....
Ella78 m/ A&M Skrevet 28. juni 2008 #15 Skrevet 28. juni 2008 Neri er et artig navn. Har faktisk et bilde på veggen av en kunstner som het Neri Haugen. Det er morsomt med litt annerledes navn.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 28. juni 2008 #16 Skrevet 28. juni 2008 Kjenner faktisk en som heter det! flott navn. På min dialekt blir det også det samme som "nedi" men litt annerledes trykk. Kjempekjekt med litt annerledes navn. blir fort lei av alle markusene og eliasene og noaene.....hehehe.....go for it!!!!!!
tøttomedguttimagen*PÅ OVERTID* Skrevet 28. juni 2008 #18 Skrevet 28. juni 2008 Nei stakkars gutt... Det er jo helst et jente navn.. og uansett så passer det bedre til en hund enn et menneske...
AO3 Skrevet 28. juni 2008 #19 Skrevet 28. juni 2008 Jeg synes det hoeres mer ut som et jentenavn... Evt et hundenavn. Sorry. Et fint navn i seg selv, men jeg tenker bare ikke paa gutter naar jeg hoerer det.
Gjest leelu25 - tusen år til 1pp Skrevet 28. juni 2008 #20 Skrevet 28. juni 2008 Jeg kjenner en som heter Neri, så jeg er godt vant med å både høre og bruke navnet. Så lenge dere ikke heter Bakken eller Dalen til etternavn.. (da blir han fort erta) Neri Bakken...her i skien utaler man "ned i" som neri..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå