Gå til innhold

hadde en liten blødning i går..

Anbefalte innlegg

Skrevet

først var det lyserosa, så etter noen timer ble det lysebrunt. var ikke noe som rant ut, det barekom på papiret da jeg tørket meg. tror det har gitt seg nå, men hva bør jeg gjøre, er det lurt å prøve å få meg en ul for å se at alt er ok, eller skal jeg bare vente? forstår av å lese her inne at dette ikke er unormalt, men blir jo litt bekymra.. er utifra mine beregninger 6+3 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..:)

Det er ikke unormalt med slike blødninger, men du bør alikevel få sjekket hva det kan være. Er ikke noe legene kan gjøre dersom dette går galt, men det kan være godt for deg å vite. Mest sannsynlig er alt helt fint!:)

Lykke til!:)

Skrevet

hei, og takk for svar:)

blødningen har gitt seg nå tror jeg, det er mer gul aktig nå (sorry detaljer!!) å jeg har ikke hatt noe mer vondt en det jeg har hatt ellers. jeg hadde det slik da jeg var gravid med datteren min også,og da sendte legevakten meg til ul på sykehuset. men denne gangen sa de bare at med mindre jeg begynnte å blø skikkelig eller fikk veldig vondt måtte jeg bare vente å se...hadde tenkt å ha tidlig ul uansett rundt uke 12, men spørs om jeg vil vente så lenge nå da. skal på ferie snart å hadde vært greit å ikke gå rundt å bekymre seg da! ska til legen for første gang på onsdag så kansje hun kan fikse noe...

Skrevet

Du får nesten bare finne ut hva som er best for deg..:) Jeg har en tendens til å løpe til legen ved det minste tegn til blod bare for å få klarhet i hva som er på ferde..:P

Håper det ordner seg for deg og at alt er bare bra!:)

Skrevet

Hei

Jeg har også hatt sånn blødning som du beskriver, og jeg lurer på det samme. Klarer ikke bli helt enig med meg selv om jeg bare skal se det an eller om jeg skal få meg en ul for sikkerhets skyld. Er 5+4 i dag:-)

Skrevet

hei:)

hun på legevakten sa at er det veldig vanlig å ha småblødninger tidlig i svangerskapet, men at det kan også være begynnelsen på en spontan abort. tar det som et positivt tegn at det ga seg, så tror jeg at jeg snakker med legen min på onsdag å prøver å få henne til å sende meg til ul. hvis ikke går jeg selv når jeg kommer hjem fra ferie. orker ikke gå rundt å lure i fem uker til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...