Gå til innhold

Noen med nyfødte her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Titter nedover innleggene, ser jo ut som alle har "store" babyer her. Jenta mi er bare 14 dager gammel. Flere med bitte-små? Er dere her dere som var på tredje tri. samtidig med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mathilde er 8 uker gammel :)

Så ikke nyfødt lenger men kose baby :)

Skrevet

Jenta mi er 1 uke i dag og vi koser oss masse!! Hun sover veeeldig mye, i natt sov hun f.eks fra 24 til 8. Lurer på om jeg burde ha vekket henne for å spise litt i løpet av natten... I tillegg sover hun mye på dagen. Men når hun er våken spiser hun stort sett hele tiden, så jeg tror kanskje hun får i seg nok mat. Burde kanskje bare være glad for å ha fått et barn med godt soverhjerte når jeg leser noen av de andre innleggene her inne. Hvordan går det med deg og dere andre med nyfødte da?

Skrevet

Har også nyfødt, Niklas ble født 29 mai. Har en 2 åring i tillegg som krever sitt, så er ikke inne så mye;)

Skrevet

Jr her i huset er 7 uker gammel så har passert nyfødtgrensen nå. Men merker også at de fleste her inne ha "store" barn. Har en på 3 år også så har ikke all verdens tid her inne om dagen.

Skrevet

Har også en nyfødt, william er 16 dager i dag:) Var også på 3 trimester, fødte den 12 juni:)

Skrevet

Ja, jeg har ei datter på 16 dager.... ble født den 12 juni. Har oxo en sønn som blir 1 år nå i juli.

Skrevet

min datter er 23 dager gammel. vi storkoser oss! så deilig å være ferdig med graviditeten, og nå sitte med verdens vakreste i armene mine.

Skrevet

Min lillemann er 13.dager idag. Jeg ble så glad for å se dette innlegget...trodde jeg var på feil nettside en stund da "alle" hadde så store barn...

>Godt å se dere!!!

Skrevet

Jenta mi er litt over 5 uker. Kanskje ikke nyfødt lenger. Hvor lenge er de det? Jeg var også på 3. trimester, men er ikke av de kjente og mest aktive nickene.

Skrevet

Lillemor er 9 uker. Har også en på 3,5 år, så er begrenset med internett-tid :)

Skrevet

Jente på 5,5 uke:-)

Skrevet

23 dager idag.. Veldig rolig og grine nesten aldri..Litt småsutring når han er sukten einaste:)

Skrevet

Har en liten prins som er 24 dager idag:-)

Han er så snill,men en enorm apetitt så det blir mye amming..hehe

Skrevet

Har en gutt på 8 dager i dag:-) Fødte 4 uker for tidlig, men han er frisk som en fisk og med stor apetitt. Spiser nesten hver 2 time, så det er ikke så mye annet enn amming her i huset...

Skrevet

Me to, mitt lille troll Marion føddes den 110608 på Ahus, så hun er en liten fersking hun oxo.

Er rimelig fersk selv, men på mammarollen da :-p

Skrevet

Da var det ganske mange her likevel da :-)

Snuppa vår, født 14. juni, sover godt. Dvs hun er våken og får pupp ca. hver 2. time hele døgnet + litt trøstepupp i blant, men sovner fort igjen etterpå. Også har hun to sånne lange våkenperioder på 1-2 timer i løpet av dagen da. Og bæsjer masse. 10-12 x i døgnet.. Så har litt å gjøre her, men bare koselig. Pappan er ansvarlig for bleieskift ;-)

Gråter ikke så mye, bare kort, når hun er sulten eller skal bæsje eller vil tas opp. Syntes i grunnen det går veldig bra dette :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...