Novemberknerten Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Jeg kjente liv første gang når jeg var 20+3. Kjente liv et par dager på rad, så var det stille et par dager. Nå er det stille igjen på tredje dagen, og det bekymrer meg litt. Er det normalt at han kan sparke noen dager, og så bli stille noen dager? Skikkelig bekymra jeg nå...
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Helt normalt hos meg i hvertfall! Var først i uke 25 at det ble regelmessig liv hver dag. I begynnelsen (uke 20) var det mye, men så dabba det av. Jordmor sa til meg at det er de siste 3 mnd. man skal kjenne liv hver dag. Det er ikke så mye mønster på dette til å begynne med..
husmus &2 Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Jeg har det også sånn. Jeg er i uke 22 nå. Noen dager er det vill texas der inne, mens andre dager kjenner jeg lite. Blir veldig opphengt i det når jeg ikke har kjent det på en stund, men beroliger meg med at det er en stund til det bør være tydelig hver dag.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Og husk er man i mye aktivitet på jobb hver dag, så sover gjerne babyen mye. Det er helst på kvelden/natta babyen våkner til liv;) En baby bruker jo mesteparten av tiden i livmora på å sove. Kan sove opptil 20 timer hvert døgn, ikke sammenhengende da, men det er ganske mange timer, hehe..
Novemberknerten Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2008 Kjente liv to dager, så var det stille i et par dager. Så var det bevegelser igjen i fem dager, og nå er det stille på tredje dagen igjen. Noen som har en god forklaring?
82glad Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Mener å ha lest at etter uke 27 skal man kjenne liv hver dag.
Lacey*har fått erta Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 God forklaring kan vel ingen her inne gi deg egentlig! Men jeg kan fortelle deg at det er ganske vanlig så tidlig. Jeg har hatt det på akkurat samme måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå