mamma`n te Kaja Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 er hunderfossen noe for ei som akkuart vil ha fylt 2 år tro?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Vi hade med lille her i fjor, da var ho to og et halvt, og jeg synes ikke ho hadde noe der å gjøre!
mamma`n te Kaja Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2008 takk for svar! tenker kanskje hun er litt for lita jeg også..
Surrehaude med to tette Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Vi var der nettopp og 2 åringer vår stoooor koste seg!!!!!. Var der bare 1 dag men kunne glatt hatt 2 dager da
mamma`n te Kaja Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2008 litt ulike erfaringer da skjønner jeg
dumme mamma Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 JAAA! en 2 åring har absolutt noe i Hunderfossen å gjøre. JEnta mi som blir 2 i august var der da hun var knapt ett og i vinterparken i vinter. Kjempemye for alle aldersgrupper der!!! Slottet, Eventyrgrotta, badeanlegget, mintoget, grave gull/skjellett etc. Masse å finne på for en 2 åring og masse for resten av familien også. Helt ideelt!!!
Sjokoladetyven Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 Jeg vil heller anbefale deg lilleputthammer for din 2-åring:) Vi har vært i hunderfossen og lilleputthammer flere ganger. Kan ikke si at datteren min ikke kosa seg i Hunderfossen, men jeg syntes ikke stedet passer for så små barn. http://www.lilleputthammer.no/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå