Ella78 m/ A&M Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Jeg har de siste dagene hatt veldig mye hjertebank. Opplever dere andre det også? Jeg er i uke 38 nå, og lurer på om jeg skal være bekymret for dette?
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Jeg har også det, spesielt når jeg legger meg nedpå litt. Min lege sa at det var pga at babyen begynte å bli stor samt det begynte å bli litt litt plass. Babyen presset litt på pulsårene, derfor hjertebank....Sliter litt med hurtig puls også som kommer sån plutselig.
Glad tobarnsmamma Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Samme her... Har hatt det slik litt av og til i et par-tre uker... Tror ikke det er noe farlig, bare litt "ubehagelig".
Lille-My,75 Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Jeg har hatt hjertebank siden rundt uke 22. Sjekket med pulsklokken min, og når det står på ligger pulsen rundt 110. Har snakket med både lege og jordmor om det, og begge sier det er helt vanlig og ingenting å bekymre seg over så lenge pulsen er jevn. Jordmor mente det skyldes at kroppen har fått mye større blodmengder å pumpe rundt, mens legen mente det skyldes at magen presser på hjertet fra undersiden og irrirterer det litt. Spesielt når jeg har spist og det blir mindre plass. Men visstnok altså ingenting å bekymre seg over.
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 sniker meg inn fra 2.tri. jeg har skikkelig problemer med pulsen. jeg er bare 13+5 så jeg tror det henger mye med masse annet. for mitt foster er jo knøttlite. jeg må jo ha tre pauser når jeg skal henge opp en klesvask..
Ella78 m/ A&M Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2008 Supert å høre erfaringene deres. Da skal jeg ikke bekymre meg så mye for dette.... God søndag, folkens!
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 jeg har merket det litt de siste 2 ukene. er 34 uker på vei. ca. en gang om dagen. Men tror ikke det er noe farlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå