Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 ...at brusen er BILLIGERE enn vann... Dyrt å være sunn og billig å være usunn
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Er ikke alltid man får tatt med seg vann fra springen når man er borte!!!!
KaMa Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Jeg husker en tid hvor man ikke fikk kjøpt vann på flaske. Ikke er det så veldig lenge siden heller. Det gikk helt fint å overleve da også, uten å kjøpe brus. Enten planlegger man og har med en flaske vann hjemmefra, ellers er det vel ikke umulig å få tak i et glass vann i bebodde områder?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Både springvann og flaskevann har veldig god kvalitet i Norge. Men det er faktisk noe flere bakterier i flaskevann. Pga lagringen.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 I Norge trenger man faktisk ikke å kjøpe vann! Men at brus er billigere enn melk syns jeg er en værre problemstilling!
Rorrimamma Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 Ja, jeg er enig i at det er sykt! Jeg er ikke den som tenker at jeg må kjøpe vann i stedet for å ta fra springen. Men når jeg er ute og tørst (noe som jeg stadig er) MÅ jeg bare innom en butikk og kjøpe drikke. Da tenker jeg det er verdt å kjøpe vann heller siden det er sunnere og best når jeg er kjempetørst. Men prøver å huske å ta med påfylt vannflaske hvor enn jeg går hjemmefra, er tørst hele tiden.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå