Dubbe Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 http://www.fvn.no/nyheter/utenriks/article594664.ece
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Jeg syns jo selvfølgelig at det er i det seneste laget.. 21 uker.. det er jo en helt ferdig baby.. som bare skal "fete" seg opp... merkelig at de ikke kunne gjort det før.. må jo ha sett det på den lille jenta.. Men jeg tror absolutt det er det beste for jenta på 11 år.. min mening..
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Vanskelig, men jo, jeg synes det er riktig. En 11-åring skal ikke ha et slikt ansvar og skal heller ikke måtte gå gjennom et svangerskap.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Stakkars jente. Hun kommer til å slite med dette resten av livet,samtidig så blir nok livet hennes ødelagt alikevell. Om en tar abort i 14 uke eller i 21 uke,så er det et drap på et lite barn eller foster om dere vil. Hun ville nok ha slitt like mye uansett. Stakkar stakkar jente er alt jeg kan si. Onkelen skulle hatt en straff,som han aldri glemmer. Ingenting er vondt nok for ham. Kjenner jeg begynner å bli kraftig sint her. Tror jeg slutter av dette svaret.
LilleMagen Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Stakkars jente... vet du jeg synes det er helt greit at hun får ta abort! Vanskelig valg siden hun er så langt på vei men...
lille spira Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Uff... Stakkars jente! Jeg er for selvbestemt abort og alt sånn - men i uke 21 syns jeg er på kanten. Spør meg selv om det ikke hadde vært bedre om hun kunne adobtert bort ungen?! Skikkelig vanskelig problemstilling det der!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 Jenta burde få lov til å ta en abort. Uten tvil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå