Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Noen unge fedre her inne? Har en 18 år gammel kjæreste, er selv 24, å han mener han er klar til å bli pappa. Er ikke det litt tidlig å bli klar for dette i den alderen?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Alt for tidlig spørr du meg. Spørs om han er klar over hvor mye ansvar som følger med, og om han står løpet ut.
Ung kvinne Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Noen er klar tidligere enn andre, både menn og kvinner. Min kjæreste var 19 da vi fikk en nydelig liten baby - og han var veldig klar for å bli pappa. Han er veldig ansvarsfull og elsker sin lille datter, og syns det er kjempe koselig å være pappa. Da hun ble født hadde vi vært sammen i 2,5 år. Du kjenner ham vel godt nok til å gjøre deg opp en mening om det? Dersom dere er trygg på hverandre så spiller alder ingen rolle. Vi venter nå på spire nr 2, når den kommer er jeg 20 og han 21. Vi elsker hverandre og hadde aldri gjort dette hvis vi ikke var trygg på oss selv og hverandre og visste at vi ville bli supre foreldre.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Hei Var selv 19 år har 3 barn er nå 27 Mistet mye ungdomstid men ville ikke vært uten hun elste, tror ikke det er noe mål å få barn så tidlig, men vis, så er et mye som skjer med hode "bir veldig voksen" på rekord tid mvh mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå