Gå til innhold

er reflex sine vinter/høstdresser like gode som f.eks reima og troll sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

reflex sine er jo mye billigere!

noen med erfaring???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke uttale meg om høst/vinter, men om den tynnere vår/høst-dressen. Hadde Reflex første året og jeg må si jeg har kjøpt Reima de to følgende sesongene etter det. Ble så sprø av fòret til Reflexen som hang seg opp i armer og bein på vei ut, i tillegg til at jeg syns hun ble mye klammere i Reflexen, som om den ikke puster godt nok. Men sett ifht pris så fikk jeg jo det jeg betalte for, hehe.

Skrevet

Jeg synes ikke det. Reimadressen min holder guttungen tørr hele dagen i barnehagen når det er vått ute. Her hjemme har jeg refleksdressen (gadd ikke kjøpe en like dyr dress til hjemmebruk) og han blir fort våt gjennom den... skulle visstnok være vannavstøtende, men det holder ikke lenge...

Skrevet

Nei. Dessuten har den en dårlig passform, med lange armer og bein og altfor kort rygg.

Skrevet

Jeg kjøpte reflex sin 2-delte vinterdress i fjor, str.98. Jeg har vært kjempefornøyd med den og de i bhg er veldig fornøyd med den. Den har forsterkning i rumpe og på knær og har seler på buksa.

Dama i butikken anbelfalte den. Jeg har ikke bestemt meg for hva jeg skal kjøpe til vinteren.

Men, jeg har vårdressen til reflex til lillebror i str.74. Den er noe drit, det er jo sånn hullete stoff inni som henger i bårelåsene, den er ikke fort i det hele tatt og jeg tviler på den er 100% vind og vanntett. Den er stiv og støl og kvass i halsen.

Storesøster har reima sin i str.98 og er helt utrolig fornøyd med den! Den er myk og god, vid, tynt tynt stoff inni som gjør den perfekt for vår/høst på sør/vestlandet oppi fjellet. Den er god i halsen, 100% vind og vanntett og storesøster liker den selv veldig godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...