TøffiTrynet☠ Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Min mann har snakket med henne. (Hun er hans storesøster) Hun later som ingenting.. Alt er bare bra, sier hun... Og ja, det er hennes feil at mannen slår henne, sier hun. Og tanteungene mine er på Island, hos sin fars familie, og skal være der i hele sommer... Faren deres har bestemt det. De får ikke besøke familien sin i Norge. Uff... Men da jeg snakket med min nevø, hørtes det i hvertfall ut som om han hadde det bra...
melkekua™ Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Nå har ikke jeg fått med meg hva som har skjedd, men synes det er kjempetrist at det blir sånn. Godt at nevøen din har det bra da. Og flott at mannen din snakket med søsteren sin.
TøffiTrynet☠ Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2008 Altså.. Svigerinnen min har ligget på sykehus i over en uke etter at mannen hennes banket henne opp... Hun måtte bl.a. sette inn stålplater i ansiktet... Hun nekter å politianmelde, og later nå som om alt er bare bra... Er vel desverre sånn det ofte er, men... Har lyst til å prøve å snakke med henne jeg og. Bare la henne vite at jeg er her...
melkekua™ Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Så grusomt!! Ja, det synes jeg du skal gjøre...la henne vite at du er der for henne. Kanskje hun vil be om hjelp.... Barna fortjener virkelig ikke dette (
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Går det ikke an at noen andre anmelder det? Slikt kan jo ikke få fortsette.
TøffiTrynet☠ Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2008 Ja... Det er ungene jeg er mest bekymret over. Spesiellt eldstejenta. Det var hun som fant mamman sin forslått på gulvet, og måtte springe til naboen for hjelp...
TøffiTrynet☠ Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. juni 2008 Naboen har anmeldt det.. Men politiet gjør visst ikke så mye siden min svigerinne nekter å forklare seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå