miobell Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 28+1 og derfor inne i 3.trimester. Helt uvirkelig hvor fort tiden faktisk går! Men er så utrolig herlig at dagen prinsessa vår kommer ut, nærmer seg med stormskritt. Endelig er vognen på plass. voksipose,dyner,vugge,klær, stasjonsvognen osv. hehe.. eneste som mangler er sertifikat til meg (skal kjøre opp om en mnd....) bilsete og div. småting. Jo mer man får i hus, jo mer virkelig blir dette for en Et lite spm. til dere ang. spark... hvor mye og hvor ofte kjenner dere spark nå? Jeg kjenner alltid daglig, men varierer veldig i intensitet og tidspunkt. sikkert noe sammenheng med når jeg har anledning konsenterere meg om å kjenne spark også da.. (ikke så lett om man er ute og farter o.l.).. Hadde en periode der jeg kjente masse masse hele dagen og så det tydelig på utsiden av magen. mens nå de siste dagene har det blitt mindre. kan virke som om hun kanskje har snudd litt på seg og sparker innover også...?!... Det er vel lite å bekymre seg for så lenge man kjenner noe daglig eller?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Velkommen hit. Det med spark kan variere,og etterhvert vil du kjenne at det er mer dulting enn spark,fordi det begynner å bli liten plass til å sparke. Det som jm sier,er at det er viktig å kjenne gode spark/liv hver dag. Gjør du ikke det,skal du kontakte føden,før du legger deg for kvelden. Aldri legg deg uten å vite at du har kjent at det er liv i løpet av dagen. Håper du får et fint trimester
miobell Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2008 Takk for svar! Det kan som du sier variere mye hvor mye og ofte en kjenner liv. MEN om jeg kjenner hun beveger seg der inne hver dag, selv om det er "mindre enn vanlig" så er dette likevel bra nok? :-) Spør mye nå, men er jo en småbekymret førstegangs som lurer på svært mye rart ;-)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Ja,kjenner du liv,så er det nok. I dag har det vært en rolig dag her i magen,så nå har jeg drukket kaldt og spist isbiter og dultet borti magen og kjent litt liv,så nå roer jeg meg.
C@milla *EMIL* Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Jeg har også veldig ulike "sparkedager". Har fortalt det til jordmor, og hun mente det var heeelt fint. Han har fått en liten rytme der han i en til to dager er veldig rolig.. Men jeg kjenner han jo noen ganger i løpet av dagen, bare ikke så mye og sterkt. De følgende dagene er han da helt propell....!! Akkurat som om han lader opp til disse travlere dagene sine:o) Og er jeg på farten, sover han mye.. til og med når jeg kjører bil er han rolig, så tror han blir et bilsovetroll... ) Er jeg mye i ro, da er han også litt turbo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå