Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Har vært sammen med samboern min i 5,5 år nå, men det er nå i løpet av det siste året jeg kan si at jeg har hatt glede og nytelse av sex livet vårt. Sex livet mitt i det hele tatt. Er ca 1 år siden første gang jeg hadde en orgasme. Jeg har hatt noen kjærester før samboern, men kan aldri si at jeg har følt at det har vært noe særlig, selvfølgelig er det godt å ligge inntil noen, og være så nær noen. Jeg er 27 år. Noen som har erfaring på dette, og heller ikke hatt orgasme før de kom over en viss alder?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Jeg er 22 år, har gjort mye dumt og hatt en del sex-partnere og kjærester, men trodde aldri jeg skulle få oppleve en orgasme.(bortset fra under oralsex/onanering) Helt til jeg i november ble sammen med min nåværende samboer. Bestemte meg for å ikke tenke på dette, og fortalte han med en gang vi ble sammen at jeg ikke kunne få orgasme. Sånn at han ikke skulle føle at det han gjorde var "dårlig" på noen måte. Han er bare 25, og forsto ikke at det kunne være så vanskelig, for alle han hadde hatt sex med har fått orgasme..(Yeah right) Masse faking i bilde tror jeg da. Men uansett. Så i stede for å stresse med å prøve å få orgasme, nøt jeg bare å ha sex for først gang, han er veldig snill og bruker god tid på forspill til meg. slik at jeg kommer før vi starter å "pule" Men så plutselig en dag for ca 4 mnd siden, satt jeg øverst mens vi hadde sex.. Så kjente jeg det skjedde noe.. Jeg kom for første gang=) det var helt fantastisk. Trodde først at jeg skulle tisse på meg, men bestemte meg for å la det skje. Tror kunsten er å ikke tenke på det, bare slappe helt av å prøv å nyte sexen i stede. Klarer fortsatt ikke å få det til å gå mens vi gjør det i doggy style, men vi jobber med saken=)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Hei! Jeg har vanskelig for å få orgasme naturlig. Så vi bruker en liten vibrator med i senga av og til;) Og det funker som bare det! Bare et lite tips..
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Jeg har vært sammen med samboer i 3 år og han er den første som har klart å gi meg en orgasme. Har også blitt mere trygg på dette med sex etter at vi fikk barn, å kan gjerne ha med en vibrator i senga (anbefales). Tror kanskje det kan ha noe med at nå har han sett det som går an å se på min kropp (såg når mini kom sprettende ut). Jeg er 29 år. Så du er nok ikke alene om å føle det slik :-). Tror det er viktig at man er helt trygg på sin partner og slapper av når man har sex...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Takk for svar alle sammen. Har som deg (første anonyme) hatt endel sex partnere, og nok ikke vært helt trygg på mine egne følelser knyttet til sex. Jeg har i motsetning til deg aldri klart å få orgasme på egenhånd heller. Har også vært åpen med samboern min om dette fra første stund, men jeg har aldri sagt at jeg ikke kunne få orgasme, bare at jeg aldri hadde hatt det. Min samboer stod ikke i åpninga da dattra vår ble født, men jeg vil påstå han har sett alt alikevel. Er etter hun kom til verden ting har blitt bedre, kanskje litt bedre mens jeg gikk gravid også, da var jeg liksom mer følsom der nede. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå