Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Har ikke gutta et punkt mellom rompehullet og penis som man kan massere for nytelse mens man f.eks suger? Hvor finner man det igjen?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Det er et lite opphold mellom rompehullet og penis, der skal det være godt å bli berørt... det hudområdet...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Jeg, en mann, har aldri skjønt meg på dette her. Å bli massert der gir meg absolutt ingenting, og jeg kjenner heller ingen andre gutter som digger det. Jeg har heller aldri hørt om dette noe andre steder enn her inne...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Er også gutt, å bli massert mellom pung og anus er deilig. Men enda deiligere er det med en finger opp i anus.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 Visste fu det att hvis du klemmer HARDT på det punktet når han kommer, stopper du utløsninga. Bare orgasme og ikke noe sprut! Sambo digger det punktet han.!.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #6 Skrevet 12. juli 2008 Kødder du? Men da blir jo sæden igjen i penis... Skjønner ikke...
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 sæden ligger jo ikke I penis!!! anatomi/fysiologi folkens...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå