Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Størstejenta fikk velge, og det ble rosa elefant med et lite dikt+navn. Håper det er like fint i virkeligheten:) http://www.babydesign.no/comersus/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=34
Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. juni 2008 Ingen som vil se det fiiine servise da? Hihi. Men nå lurer jeg på en ting, jeg kom på at jeg vil bestille flere sett! Ser det står et telefonnummer under "kontakt oss" kan jeg ringe dit nå, eller er det frekt?
It's all about me Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Sorry, men oj oj oj det der synes jeg ikke var verdt så mye penger. Men smaken er jo som baken.....
Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2008 Jeg hadde sett på det i flere måneder jeg da, og synes det er kjempe fint;)
melkekua™ Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Så lenge frøkna di liker det så er vel det greit ;o) men jeg likte det ikke.
Zuzi Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Jeg ga et slikt i dåpsgave til sønnen til søskenbarnet mitt, de bor i USA, og det falt i god jord der i hvertfall! Syns de er kjempefine og litt utenom det vanlige, og så får du noe som ikke alle andre har ;o) Jeg skal bestille til nurket når h*n kommer, eller ønske i dåpsgave:)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. juni 2008 Det ble dåpspresang på den minste her ja:) også bestilte jeg et til datteren til broren min sin dåp,og et til venninnen min..
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. juni 2008 #8 Skrevet 28. juni 2008 De er KJEMPEFINE:o)!! Sett på de mange ganger jeg og... Koselig å ha vetdu!! Jeg fikk slikt til dåpen jeg og, og det henger fortsatt på veggen hos pappa. Husker det var så stas å få drikke av den koppen:o) Kjempefine er de!! Hvilket motiv fikk minstesnupp da??
NickNoLte Skrevet 13. juli 2008 #9 Skrevet 13. juli 2008 er ute etter dåpsgave selv jeg nå... hvilket dikt skrev du på??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå