Desemberprins kom 20des :) Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 så nå er det tredje gangen han vil ha.Ombestemmer han seg nå får han flytte ut!!! Da blir jeg fly forbanna....Men gleder meg kjempe masse:) Takk for hjelpen jenter,han fikk opp øynene etter innleggene fra dere:)
auro Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Vis meg de innleggene da pliiis.... Gubben her har også begynnt å snakke om det. Kanskje fordi jeg har sluttet å snakke om det.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2008 jeg og sluttet¨å snakke om det:) da kom han til meg:) skal se om jeg kan finne linken til deg
auro Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 He, he... Det er vel best at de får tenke på det selv..
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2008 virket sånn,jeg maste om det i måneder og han sa ja,men ombestemte seg 2 ganger.Så nå har jeg ikke sagt noe på 2 mnd og da kom han og sa at han ville ha 1 barn til:) Ikke værst altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå