Gå til innhold

Dere som er oppe i fulle måltider med fast føde


Happy_girl med MiniMonster!

Anbefalte innlegg

.. Gir dere fortsatt mat på natta?

 

Jenta mi spiser masse på dagtid. Både melk (x 2), grøt(x2), middag og frukt.

 

Hu sovner for natta kl 19:30. Rundt kl 04-05 våkner hu som regel å roer seg ikke før hu har fått melk. Da drikker hu mellom 80-100 ml, og sover så videre til kl 07:30

 

Hadde dere villa kutta det måltidet på morgenkvisten, eller er det ok å gi dette? Jeg mener det er greit egentlig, men får noen reaksjoner på at hu fortsatt spiser på natta i og med at hu spiser så godt på dagtid.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg ammer fortsatt mye på natten, selv om hun spiser fulle og faste måltider om dagen. Grøt til frokost og kvelds, samt dessert. Yoghurt og frukt til mellommåltid og selvfølgelig middag. Men i det siste har hun ammet svært lite på dagen, mest om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi får 3 faste måltider om dagen og legger seg rundt 18.30. I en periode våkna hun ca 4.30-5 tiden, men jeg har vært litt streng og ikke gitt etter for å gi melk. Hører på at hun skriker en stund så prøver jeg å legge henne over i senga vår dersom hun ikke sovner.

Jeg vil ikke gå tilbake til å gi mat om natten igjen, men dersom hun ikke roer seg i hele tatt, så gir jeg en liten flaske. Da sovner hun som en stein og sover til ca 8:)

 

Tror flaska er litt kos også, fordi Hedda pleier som regel å sovne før hun har rukket å drikke opp alt..:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...