Blomsterenglene Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Guttungen er 20 mndr, og det hender han får et liiite glass Is-te i helgene.Han syns det er sååå godt. Men er det bra egentlig? Eller gjør det ikke noe? Og ja, jeg vet at det ikke er så sunt osv..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Det beste er vann, men det skader sikkert ikke kjempee masse med et lite glass...
Tia med 2 ♀ Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Jenta mi elsker grønn is te og hvis jeg drikker det så får ho et par munnfuller stort sett. Er vel ikke akkurat kjempebra for ho har jo både koffein og sukker i seg. Men litt nå og da skader ikke stort. Er når det blir tørstedrikk at det er et problem
Blomsterenglene Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2008 Ok..=) Han drikker vann til vanlig! Heldigvis.. Og Is-te eller juice Hender det han får smake i helgene.. Da blir han så glad når han får det.. Og det er bare litte grann i bånn av koppen...
Eve Dallas Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Hjelpes meg, han doer ikke av aa faa noe annet enn vann aa drikke!! De aller fleste is-teer er uten sukker og konserveringsmidler, og det burde vel tale for seg selv...
mammamammamammamor Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 det er ikke bra m kunstige søtstoffer for barn under tre, er heller ikke så bra m koffein. når dette er sagt så får mine av og til pepsi max ( ikke fullt så mye koffein , men mye søtningsstoffer) helst skal du unngå lett proukter, det eg gjør viss di skal ha drikke på butikken så kjøper eg meierienes juice te dem
Fire småtroll Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 Alt med måte er vel en grei leveregel? Helt sikkert greit med et lite glass av og til, du trenger ikke reise så veldig langt utenfor våre grenser før det er helt vanlig at barn får utvannet te å drikke...
fox`y Skrevet 28. juni 2008 #8 Skrevet 28. juni 2008 elstemann drikker kunn vann til vanlig,men han får både is te og pepsi max av meg. ser ikke helt problemet me d jeg. vi fikk jo mye slikt når vi var små å jeg har klart meg fint:) minstemann får ikke noe slikt da,kunn vann og mm å drikke,han blir 1 år nå.
It's all about me Skrevet 28. juni 2008 #9 Skrevet 28. juni 2008 2-åringen synes det er kjempegodt, så jeg lar han få drikke det så lenge han har fått i seg nok drikke av annet slag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå