mamman til leon og Noah Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Noah har akkurat passert 4 mnd, og han finner ikke søvnen selv i senga. stort sett sovner han rett etter mat, eller når vi bysser han. og selvfølgelig i vogna. men jeg får helt vondt i mamma hjertet de gangene vi har lagt han våken. han hyl griner og blir så sinna. hvor viktig er det å stresse med å få han til å sovne selv enda?
mamman til leon og Noah Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. juni 2008 uff.. bare meg som har en liten umuliuss?
lillebror er " forsinket" Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 neida.... Mange som har det. selv aner jeg ikke hva jeg skal gjore. min er 3 1/2 mnd. og skriker om han ikke faar sove med puppen. jeg lar han skrike litt men maa selfolgelig ta han opp etter hver. blir til at han sovner paa PUPPEN etter en to timers kamp. lite goy det ja.
månesol Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Min baby er 3mnd og han har aldri sovnet stille av seg selv. Må ammes i søvn(frem og tilbake mellom puppene iblandt) eller bæres til han sovner(det tar tid!). Gleder meg til han finner roen selv og sovner stille, når han er trett.
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Her sover hun ikke selv nei. Jeg forsøker ofte å legge henne i sengen når hun er trøtt men tar henne opp om hun blir lei seg. Hun sovner etter få minutter på armen Har stresset mye med tanken om at hun skal finne søvnen selv, virker ofte som "alle" andre barn klarer det. Men venner, bekjente og andre med erfaring har opplevd at det kommer av seg selv..når barnet er klar for det..før det er 1 år. Så nå får hun ligge på armen på kvelden og på dagen triller vi en liten tur til hun sover.
viertre + spire Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Jenta mi er 3,5 mnd og sovner ikke av seg selv. Stresser en del med dette jeg også. Er så redd det ikke skal bli bedre, men samtidig vil jeg ikke hun skal gråte, så jeg tar henne opp når det går over fra klaging til skriking. Sovner fort i armene. Som regel sovner hun i vogna, men ikke alltid, og sovner ALDRI i bilen!!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 jenta mi er slik også... Spurte helsesøster om når vi kunne la henne skrike litt osv (mild ferber), og fikk beskjed om å vente til hun er 6 mnd. Foreløpig så løfter jeg snuppa opp i sengen vår, og prøver å få henne til å sove ved å ligge ved siden av og stryke henne over håret.. Har ikke virket enda da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå