Gå til innhold

Vi venter gutt nr.5.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL i går og fikk vite at også det femte barnet vårt blir en gutt.

Så det HELT klart og tydelig, ingen tvil om at det var en gutt inni der.

Har tvillinggutter på 5, en gutt på 3 og en på 1,5.

Må ærlig innrømme at jeg hadde håpet litt på en jente denne gangen.

Har alltid sagt til mannen min at vi skal ikke gi oss før vi har fått en jente.. Men det ser ikke ut som det blir. :-( Ble nesten litt skuffet i går.

Ikke det at kjønn er så viktig, blir selvsagt like glad i gutten -og det viktigste er jo at barnet er velskapt. Elsker alle guttene mine over alt på denne jord.

Uff, føler meg så fæl som tenker slik. :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke døm deg selv for å føle det slik. Er ikke unormalt, men det stiller jo ikke så dypt :-)

DU VET at du kommer til å elske denne gutten også, og at skuffelsen forsvinner :-)

Mange tanker og følelser er ikke så "farlige" som man skal ha det til. :-)

Skrevet

stikker...ikke "stiller".... ;-)

Skrevet

syns heller ikke du skal dømme deg selv så hardt,du sier selv at du kommer til å elske gutten like mye som de andre,og det er jo bra =)

er nok bare den første reaksjonen dette,det går seg til =)

Skrevet

Tror reaksjonen din er helt normal, men som du sier vil det gå seg til. Du kommer til å få enda en flott gutt, og det blir en perfekt søskenflokk med brødre som kan ha glede av hverandre hele livet.

Skrevet

Har vært igjennom samme situasjonen selv. Jeg var også skuffet når jeg fikk vite det var en gutt igjen, men ingenting å ha dårlig samvittighet for. Det er bare noe du tenker på nå, ikke til neste år og tiden deretter :) Dessuten blir det jo garantert en jente neste gangen!!! ;)

Skrevet

Skjønner godt at du ble litt skuffet jeg, men det går over. Det er nok meningen dere skal ha gutter, kanskje jentecellende til mannen din er i dårlig stand, kanskje dine egg nekter å blande seg med jenteceller, eller kanskje "miljøet" inne i deg er mest optimalt for guttesædceller å svømme i. Uansett er det gutter naturen har bestemt at du og mannen din er best på å produsere, er sikker på at det er noen fantastisk flotte gutter ;-)

Skrevet

Hei igjen.

Ja vi har 4 flotte gutter. De er alle veldig forskjellige både på utseende og ellers og.. Det går sjelden en dag uten at noen kommenterer så fine gutter, så vakre, så aktive, så pent hår, så lange øyenvipper de har osv.

Så jeg har vel egentlig ingenting å klage på. Får håpe denne gutten blir like fin som de andre.

HI

Skrevet

Gratulerer!

Jeg også skjønner følelsene dine, for sånn følte jeg det da gutt nummer fire meldte sin ankomst. Men han er vakker kan du tro! Alle de eldstes yndling.

Skrevet

I min manns familie er det bare gutter - utover hele planken for å si det slikt.

Her kan ikke mennene få jenter....ja, det er faktisk mulig...eller så er det noe i vannet der:)

Men 4 gutter så er det vel ikke så mye annet å vente seg at også nr.5 blir gutt.

Grattis!

Skrevet

Pappa fikk 5 jenter, og han ønsket seg alltid en sønn.

Jeg fikk 4 gutter og 2 jenter, søsteren min har bare jenter, og en av tantene mine fikk heller aldri en sønn.

Men jeg vet om folk som fikk 5 jentert, og så klaffet det med en gutt. Mens et annet par har 6 flotte sønner (dette er to ektepar fra kirken jeg tilhørte før)

Noen får bare mer av det ene kjønnet enn andre.

Gratulerer med en helt sikkert nydelig gutt!

Skrevet

Så artig! Jeg kunne godt hatt 5 gutter, hadde jeg sluppet å gått gravid og født dem =)

Skrevet

Dkitt verste problem,HI, er at det kanskje blir 5 svigerdøttre. La oss håpe dy bare får de greie og medgjørlige.

Skrevet

Signerer Libido på den! Har alltid ønsket meg gutter jeg, tre eller fler! Heldige er dere *misunnelig*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...