Gå til innhold

Heia phantomet 17 dager igjen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEIA, HEIA, HEIA!!!

Du skal vite at jeg tenker på deg hver dag, og noen ganger flere ganger om dagen. Og så sender jeg ofte heia-tanker over fjorden til deg, siden jeg ikke får gjort det så ofte her inne.

Tenk at du snart er i mål! Utrolig sterkt det du har prestert, det er sikkert og visst. Kan tenke meg at du er rimelig motivert for å få tilbake kroppen din nå, samtidig som det kanskje er med litt skrekkblandet fryd... Hvem er egentlig de to gutta som har herjet der inne? Og blir de like hypre når de kommer ut?

Men jeg kan fortelle deg at jeg kjenner et par tvilling-mødre fra før, og jeg tenker at når de har klart det så bra, så kommer du til å stå med glans!!! Uansett hvor mange unger du har fra før.

Bare husk å fra og med nå fortelle de rundt deg OG deg selv! at de første 7-8 ukene kommer du ikke til å orke så mye mer enn å ta deg av de 2 nye. Ikke tro at du skal orke både ditt og datt så snart du blir kvitt den store magen. For det er ikke sånn det funker.

Og det siste ble visst en moralpreken... men jeg mener det virkelig! Tving deg selv til å lytte til kroppen - ikke la deg styre av supermammasyndromet ditt, eller dårlig samvittighet. Selv om du er tøffere enn Fantomet.

Please?

Og så håper jeg at jeg kan få komme å snuse deilig babylukt om ikke altfor lenge.

HEIA HEIA HEIA!!!

Klem, klem, klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for heiingen Tebekaa,

Det varmer å vite at du tenker på meg. Faktisk tror jeg det hjelper litt på motivasjonen... *smiler*

Her i phantom-hulen er det meste på plass, men fremdeles er ikke sengen montert. Jeg har gitt mannen frist ut helgen, ellers kjøper jeg ny seng... Vet ikke om det virker motiverenede eller demotiverende for hans innsats...;)

Vi har klart å bli forkjølet Måka, Junior og jeg...så nå går vi rundt og snufser og hoster. Phantom-mannen har allerede hostet i en mnd. men en tur til legen fortalte ham at det nok var allergi eller stress relatert. Han er derfor sykemeldt den første ferieuken sin... Og skal egentlig ikke gjøre stort han heller...

Om 17 dager kommer det to til inn i familien her. De har egentlig tatt mye plass allerede, mens de okkuperer magen, men tror det blir bra å få dem på utsiden. Da er vi om ikke annet flere om å dele på sprellingen og kravene fra de små. ;)

Vi har vært en "lunsj-gjeng" med tvillingmager fra distriktet som har møttes jevnlig siden tidlig i vår.Og i den gjengen på 10-15 er det visst phantomet som er neste i køen...Det er litt sprøtt... SÅ om ikke noen sniker, som jo hender ganske ogte med tvilling-gravide, så er det vi som skal i ilden neste gang. DET er en rar ting å tenke på, men veldig godt samtidig.

Ha en strålende fin helg Tebekaa. Vi må treffes igjen om ikke altfor lenge.

Klem klem klem

(Takk for heiingen nok en gang)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...