spiren_81 Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Kan dere kjenne at dere er gravide?? Hadde EL for ei uka siden og ja vi hadde sex. Nå har jeg litt vondt undersamleie... øm invendig?! Noen tips her?? Erfaringer??
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Hmm jeg merket ikke noe så fort, jeg vet ikke om jeg er gravid enda da.. Testet i dag (fredags morgen) og den var negativ, sånn cb digital.. Men er flere dager over IKM og har kjent noen symtpomer som at jeg er litt trettere enn vanlig og tisser veeeldig mye oftere, stikking nede i magen og sånn.. Men kan jo være innbilninger også :-P Har enda ikke fått noe tegn til at TR skal komme.. Tror det er sikrest å teste den dagen du forventer mens, eller dagen etter! Cb sine kan jo du ta 4 dager før forventet mens står det, men mindre sjangs for at den viser postitv liksom.. :-) Lykke til ;-D
Gjest Tina-Mari Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Hei:) Manen min sniktitter litt her innimellom og syns du har et festlig nikk! Jeg har ikm om 3 dager og kjenner ingen verdens ting... MEN øm under saleiet har jeg vært...men som oftest hvis vi har hatt en litt røff heisanntur dagen før;) Det er sikkert ikke noe unormalt med noen av oss. Kanskje du er gravid;) Jeg blir ikke å teste før etter ikm om tanta ikke kommer, noe jeg er oerbevist om at hun gjør!! Masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå