Gå til innhold

Noen her har lilla hår....:P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det....i 1997. Det var den perioden jeg gikk med 3 kjoler lag på lag samtidig, strømper og dr.Martens. Må forøvrig si at det var en utrpøvende periode hva hår angikk, og jeg er glad jeg er ferdig med den.

Skrevet

*grøss* finnes det flere av "oss"....husker selv lag på lag kjoler og diverse hårfarger på midten av 90-tallet, rosa, lilla, lyselå striper... 3-4 svære smykker selvsagt...her med armyboots..og sminken.....fyttikatta.... I grunn rat jeg hadde hår igjen på skallen den tida....frisør var jo et ukjent begrep ;-)

Skrevet

Sjelden frisør her også...det var ikke så mye pastellfarger for min del, men det gikk i rødt, lilla, svart, hvitt samt disse fargene kombniert i forskjellige stripevarianter. Rart jeg hadde skalle igjen i hele tatt. Jeg reagerte på svartfarge, og da var det fristende å klø meg i hodet med gaffel. Og jadda....raket likesågodt av meg alt håret jeg. Det har vokst ut igjen, og i voksen alder har jeg heldigvis fått meg en helt annen stil :-)

Skrevet

Jeg hadde ikke lilla hår, men jeg hadde lilla Dr. Martens. Savner dem faktisk noen ganger :o)

Skrevet

jeg og hadde lilla dr martens...

herregud for en tid.

og hettegenser var poppis, for ikke å snakke om sefabuksa med buffalo sko og leggings....

glad jeg ikke har mye bilder fra den tida ja...*fnis*

Skrevet

Jeg hadde en industrial-periode i 18-19 årene hvor jeg hadde lilla extensions flettet inn i en halv hanekam i bakhodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...