pingu...... Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Jeg hadde det....i 1997. Det var den perioden jeg gikk med 3 kjoler lag på lag samtidig, strømper og dr.Martens. Må forøvrig si at det var en utrpøvende periode hva hår angikk, og jeg er glad jeg er ferdig med den.
Gjest Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 *grøss* finnes det flere av "oss"....husker selv lag på lag kjoler og diverse hårfarger på midten av 90-tallet, rosa, lilla, lyselå striper... 3-4 svære smykker selvsagt...her med armyboots..og sminken.....fyttikatta.... I grunn rat jeg hadde hår igjen på skallen den tida....frisør var jo et ukjent begrep ;-)
pingu...... Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 Sjelden frisør her også...det var ikke så mye pastellfarger for min del, men det gikk i rødt, lilla, svart, hvitt samt disse fargene kombniert i forskjellige stripevarianter. Rart jeg hadde skalle igjen i hele tatt. Jeg reagerte på svartfarge, og da var det fristende å klø meg i hodet med gaffel. Og jadda....raket likesågodt av meg alt håret jeg. Det har vokst ut igjen, og i voksen alder har jeg heldigvis fått meg en helt annen stil :-)
xxxJulianexxx Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 Jeg hadde ikke lilla hår, men jeg hadde lilla Dr. Martens. Savner dem faktisk noen ganger )
fjollefrua Skrevet 29. juni 2008 #7 Skrevet 29. juni 2008 jeg og hadde lilla dr martens... herregud for en tid. og hettegenser var poppis, for ikke å snakke om sefabuksa med buffalo sko og leggings.... glad jeg ikke har mye bilder fra den tida ja...*fnis*
Faderen Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 Jeg hadde en industrial-periode i 18-19 årene hvor jeg hadde lilla extensions flettet inn i en halv hanekam i bakhodet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå