Gå til innhold

For en drittmann!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mld av en venninne av meg hvor hun spurte om eksen hadde gått videre eller om han bare hadde gode venninner.., så måtte jo selvsagt ringe henne. Isåfall, jeg og barnefaren har ikke hatt en beste kontakten etter at vi gikk fra hverandre men det kommer vel egentlig av årsåken til at det ble slutt. Men ringte isåfall venninnen min og spurte hva hun mente med det, hun var på et kjøpesenter og så eksen min med en jente og sønnen hennes. Guttungen til hun jenta hadde blitt med eksen min inn på prøverom, satt på armen hans, så ut som pappaen han for å si det sånn...

Da skjønner jeg ikke igjen, hvordan kan en far være sånn mot sin egen unge... Fordi eksen min skulle egentlig komme for å besøke ungen sin i går, men avslo fordi han har halsbetennelse og går på penselin.. Men han kan være med en annen jente sin unge, ikke sin egen?!?!

Han har kanskje sett sønnen sin maks 10 ganger siden det ble slutt..

Syns så synd på sønnen min, uff.. synd at han fikk den faren han fikk, slemt å si det men sånn føler jeg det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minner meg om min egen far.

Han hadde hverken tid eller råd til noe når det gjaldt meg, men stedatteren fikk ALT.

Sørgelige fedre.

Skrevet

For det første syntes jeg venninnen din kunne ha spart detaljene. For det andre er det mere uforpliktende å tulle, leke og kose med andres barn. Det betyr IKKE at han ikke er mere glad i sin egen sønn. Men forholde til egen sønn vekker mest sansynlig følelser han vil legge lokk på som anger, avmakt, redsel for forpliktelse etc. Sønnen din er heldig som har deg, og en dag finner du en flott ny pappa til han. Å være pappa er langt mere en å donere litt sperm.

Skrevet

Blir bare så såret når jeg hørte det, kan ikke skjønne hva han holder på med.. Fikk tom mld her om dagen hvor han skrev: Kjipt å tenke på at den nye typen din får se sønnen min mer enn meg som er den stolte pappaen.. (Har ikke fått meg ny type, noe han tydeligvis antar), skrev i såfall tilbake at du er ikke noe stolt pappa, hadde du vært det så hadde du stått på døra og bedt om å få se sønnen din, det er en stolt pappa det.. Men ungen er ikke mer enn 6 mnd, og vi gikk fra hverandre for snart 4 mnd siden.. Og har kanskje sett ungen sin maks 10 ganger og kanskje en time av gangen.. Er en dag det er snakk om at han så ungen sin en hel dag og det var dåpen til lillegutten..

Blir så lei meg, har så lyst til å bare hyle ut! Faren min brydde seg heller ikke så mye om meg, får vel kanskje bare fram de følelsene som jeg selv følte når jeg var mindre...

Skrevet

4 Måneder er et veldig nytt brudd. Tror dette vil rette seg veldig med litt tid.

Skrevet

Er jo akkurat det jeg snakker om, ungen er ikke mer enn 6 mnd og han klarer å gi så faen i sin egen unge allerede!!!

Skrevet

Hvis det du skriver er riktig, at han gir f.. i egen unge. Så skal du være lykkelig at dere slipper å ha han i livene deres. Man bytter bare ikke ut eget barn med andres barn på timen heller. Slikt tar tid. Det er forskjell på å være far og lekeonkel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...