Gå til innhold

Bleie: vanlig VS up&go, ved 4 mnd-alder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal nå gå opp til bleiestørrelse nr 4, bruker Libero..

Ettersom lille snuppa er såååå ivrig etter å snu seg på stellebordet,er det ett sant mareritt å få på henne bleiene.. Fikk ett tips fra ei venninne om å bruke up&go bleiene da..

Men.. Er det noe andre forskjeller enn bare teip/ikke teip? Er innmaten annerledes?

Så det var en som klaget på de nye design bleiene..

Kan ikke noen som har brukt begge deler gi meg litt info? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette lurer jeg også på så jeg sender den opp litt:)

Skrevet

Vi kjøpte up&go nr. 4 ved en feiltagelse (pakkene er jo irriterende like:-). Jenta vår nærmer seg 6. mnd. Jeg syns ikke de er noe enklere å få på - hun sparker som en gal og jeg sliter med å få begge føttene inn i bleien. Jeg syns også de "fylles opp" fortere så jeg føler jeg skifter bleier mye oftere. Vi går nok tilbake til vanlig igjen når pakkene er brukt opp. Så får vi se hva vi gjør når hun begynner å krabbe og gå etterhvert.

Skrevet

min sønn på snart 2 bruker up & go bleier på dagen. men det er igrunn bare fordi han kan stå og putte beina i bleien selv. ser ikke helt vitsen med up&go når de er så små. ikke suger de så godt som vanlige bleier heller. Mini på 4 mnd bruker vanlig libero.

men dette er bare min mening da :)

Skrevet

Jeg kjøpte også uo & go ved en feiltagelse, og jeg mislikte de sterkt....var så vanskelig å få på bleia siden du m å ha begge føttene i samtidig også prøve å dra den på mens ungen ligger. Er nok lettere når ungen står selv.

Skrevet

Min er bare litt over 2 mnd men er i den vektklassen. Måtte kjøpe up &go fordi de var tomme for vanlig 4 i en butikk jeg var. Usj for nor herk!!! Mulig det er bedre på større barn, er vel det de egentlig er ment for og ikke babyer...

Bæsjer han, som han jo fortsatt gjør i nesten hver bleie, får han bæsj over hele tissen og pungen. Med de vanlige bleiene "holder" bæsjen seg ved rompa. Når jeg så tar av bleien blir det bæsj nedover beina, helt til tærna dersom vi er ekstra heldige...Har lagt de tilside og håper vi kan bruke de når han er litt større...

Skrevet

Jeg bruker begge deler til gutten min på snart 4 mnd...

Synes Up&Go er gode å bruke på dagen, når han ikke tisser så mye. Er enkle å ta på, og synes de sitter bra rundt magen. Men om natta må vi bruke de vanlige for da tisser han så mye.

Kommentar til mammaen*til*prins; Man skal rive av på kantene når man skal ta av bleia, samme prinsipp som de vanlige ;-) Skjønner godt du er misfornøyde med de hvis du dreger den av. ;o)

Skrevet

He,he godt noen kan informere meg...Har nemlig dradd de av- sånn går detg vel når man ikke setter seg inn i ting ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...