Gå til innhold

overnatting uten baby(samme som ammedebatten)

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal kanksje på overnatting uten baby.. hva skjer da? jeg vet at jeg blir sprengt og må regne med å håndpumpe en del, men vil jeg få redusert mengde med melk da eller når jeg kommer tilbake? er snakk om 1 eller 2 netter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok helt fint, så lenge du pumper deg jevnlig!

Skrevet

så lenge melkeproduksjonen din er ordentlig igang vil du kjenne spreng når babyen skulle hatt mat, så så lenge du pumper deg er jo ikke det noe problem. Ta med deg en pumpe så slipper du å håndmelke ;)

Skrevet

har ikke pumpe=S kan man leie en eller låne noen steder kanskje?

ammehjelpen?

Skrevet

Spør på helsestasjonen, kanskje de har til utleie?

Skrevet

du kan hvertfall leie elektriske. På helsestasjonen. Ellså får du kjøpt manuell for 500 ( får sikkert under det og da). Kan være greit å ha pumpe i huset :) elektrisk er jo det enkleste men den er jo mye dyrere da.

I sverige får du avent sin manuelle til 400 norske kr. :) ble langt svar på et lite spm men

Skrevet

sant.. er jo en investering i en punpe da.. har hittil bare pumpa for hånd, og må innrømme det er tungt, får krampe i hånda etter bare 5 minutter.. da går vi til innkjøp på en sånn en=)

Skrevet

lykke til med det. Og kos deg på tur;)

Skrevet

Bare husk å test ut pumpa før du drar på tur, slik at du blir kjent med hvordan den virker, jeg dreit meg nemlig ut med det og det endte med håndmelking som jeg heller ikke fikk til, det blei styr det :-) og ikke minst spreng...

Lykke til og kos deg på tur:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...