LucyQ Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 For jeg er GRAVID!!!!! Lykke til med prøvingen alle sammen!!!!
Enitsirk79 Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Gratulerer så masse og lykke til med svangerskapet! Har du prøvd lenge?
LucyQ Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2008 Tusen takk for det! Jeg sluttet på pillen i januar, fordi jeg hadde glemt den i 4 dager på rad. Det var sånn det begynte. Har vært prøver siden mars-dvs på 4pp gikk det. Og det verste av alt er at det klaffet med å ha sex to ganger den mnd, uten el testing. Lykke til videre til dere!
Gjest Tina-Mari Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Gratulerer så mye! Masse lykke til vidrei svangerskapet! Du ser oss andre på 1.tri snart
LucyQ Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 28. juni 2008 Tusen takk for mange gratulasjoner! Håper jeg ser flere av dere i 1. tri.
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 28. juni 2008 #13 Skrevet 28. juni 2008 Heisann Da treffes vi nok da.. greier ikke helt å forlate bli gravid, med en gang.. Føler det er her jeg hører hjemme til jeg får bekreftelse fra legen iløpet av neste uke men gratulerer så mye.. håper vi greier oss bra fremover og at spira er der den burde være i 9 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå