Ophelia & Jr. Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Ha, ha! I kveld har jeg spist en (u)anstendig mengde hjemmelaget fødepizza. Den var forresten veldig god! Så om den ikke har noen effekt, så var det ikke en helt bortkastet opplevelse. Det gjenstår det å se utover natta... Utrolig hvor mye tull fødeklare kvinner kan finne på (for jeg innrømmer at jeg tror dette med fødepizza er mest tull...)
endelig mamma t 2 :) Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Ja, det er artige greier Passe overtroisk hele gjengen her inne (inkludert meg selv...).. Hihi.. Til høsten ler vi av oss selv I mellomtiden får vi bare bake, vaske rundt og vente på fullmåner.. Hehe..
endelig mamma t 2 :) Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Hehehe :D Kom til å tenke på en ting: Hvor garantert er det at det er MENN som står bak alle disse kjerringrådene...? Hmm... Som innebærer deilige biff-middager, fødepizza, nydelige rie-kaker, skuring av gulv, og en dame som plutselig vil ha sex igjen til alle døgnets tider... Hehe, nå har jeg nok avslørt dem Jaja.. Lykke til med fødepizzaen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå