OsloMor Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Ikke bare spiller de, som vanlig, uakseptabelt høyt, men de spiller virkelig den jævligste musikken i verden. PROVOSERT nå, vil legge fram forslag om at man må ha autorisasjon for å inneha stereo og brukbare høytalere. Det innebærer at den mistes ved å spille f.eks. Bon Jovi-skiver eller luguber østeuropeiske dance/eurotrash. Sur hilsen fra
~sjiraff~ Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Den ulitmate hevn må jo være byggmester Bob på fullguffe kl 0630 i morra?
Northernlights Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Så seint kan du ringe politiet.Før du dreper ;o)
OsloMor Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2008 Politiet hjelper ikke, men Byggmester Bob o.l. er passende hevn. Samt la ungene herje vilt på soverommet, som er under deres soverom, i morgen tidlig.
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 He he:) Men, klokka begynner jo å bli sent hvis dere bor i borettslag da!
*Redhot* Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 Haha, dauer her. Byggmester Bob som hevn. Knallgod ide =)))) Men Bon Jovi er jo bra da, men kanskje ikke når man hører den gjennom gulv og vegger
solemio Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 Husker fra en svunnen tid, som musikk student i Oslo, at min medsamboer og jeg øvde bratsjetyder på skift hele formiddagen. Veldig dårlig gjort mot fru Nilsen på siden av oss, men festinga ga seg brått---
EierIkkeFantasi Skrevet 27. juni 2008 #10 Skrevet 27. juni 2008 snakker av erfaring her og jeg vet at politiet soregel ikke bryr seg..men vi ble anbefalt securitas og jammen kom di med en gang,hvis de synes det er for ille kontakter de politiet og først da kommer de..men poenget er at de er veldig behjelpelige hvis dere sliter med sånne naboer
Kjukka Skrevet 27. juni 2008 #11 Skrevet 27. juni 2008 Joda, politiet kommer om dem har tid... De får en advarsel, blir det høyt igjen, så tar de hele stereoen med seg.
mamma-til-4 Skrevet 27. juni 2008 #12 Skrevet 27. juni 2008 Jeg bodde en tid med to unger i en leilighet i en 4-manns bolig. Over meg hadde jeg en fyr som var innmari glad i å feste.Han pleide å ta noe hensyn og dra ut et annet sted å feste,men så kom han inn i en rutine hvor han kom hjem rundt midnatt med folk og fortsatte festen hjemme.Ungene mine sov de,men jeg fikk aldri sove med den musikken.Så etter noen helger med dette gikk jeg opp,men døren var låst og jeg fikk ingen kontakt pga støy konstant. Musikken hans var masete og bassen dunket og ristet hele natten lang. Når ungene våknet på morran var jeg helt i koma. Når klokken var 08 sa jeg til unga:-nå kan dere spille musikk så myyyyye dere vil og så høyt dere vil. Skal sies at jeg overhodet ikke hadde noe dårlig annlegg i forhold til å lage lyd. Ungene jublet og skrudde opp "Dragostea din tei" (var det slik man skrev det?) på høøøøøy guffe.Jeg holdt kun ut pga av at naboen skulle jammen få igjen nå. Sent på ettermiddagen møtte jeg naboen på tunet. -Hadde du det koselig i går da?,spurte jeg høflig:) -Han gliste med det trøtteste ansiktet jeg har sett og sa:-jeg tok hintet og skal ta hensyn,for den musikksmaken ungene dine har holder jeg virkelig ikke ut:))))) -Kan du plage meg på nattan,så kan jeg plage deg på morran vettu,sa jeg:) Siden var han bare kjekk og grei:)Men han glemte det aldri og alle naboene lo godt:)
Dunder Skrevet 28. juni 2008 #13 Skrevet 28. juni 2008 Hi-hi! Jeg skrev faktisk et brev til naboen min en gang (som hadde skremmende lik smak som din - kanskje det er samme? Jeg har nemlig flyttet) hvor jeg ramset opp hvilke plater som ville få meg til å ringe politiet, og hvilke plater jeg kunne se i gjennom fingrene med. Dermed var det bare kul musikk høre hver helg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå