Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 føler meg så alene, selvom jeg har sambo! er kjempefint å ha han og elsker han kjempemasse! men føler meg fremdeles alene. han gjør jo nesten ingenting hjemme, hverken vasker, tar seg av dattera eller rydder (med mindre jeg maser). han er en del med kompiser og seff fotballkamper. han er mye full når han er med venner og hvertfall når han er på matcher! han sier han elsker meg over alt på jord, både meg og prinsessa våres, han er flink til å vise det, med kyss og klapp osv (og gal etter sex er han også). føler meg egentlig låst litt inne. for jeg har ikke lyst til å gå fra han heller, men er vanselig å sette fingeren på akkurat hva det er som er feil. utenom at jeg føler meg alene=S flere som har det på denne måten?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 det var deilig å få skrevet det ut! er så utrolig tungt å bare bite det i seg hele tiden! selvom det bare er her og jeg ikke akkurat har sagt det til noen, så får man hvertfall letta på trykket! selvom jeg må si jeg er litt gal på sambo noenganger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå