Gå til innhold

Noen som har opplevd og sett "stjerner"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sku til og legge meg ista og så "stjerner" foran øyan mine. Beg og lure om d ha klikka for meg.

Normalt? 26 uker på vei. Har en del uforklarie smerta i magen. Ligner på betenels smertn eg ha i livmora. I forige sv.skap holdt d på og gå galt, pga morkaka svikta og lite fostervatn. Redd d samme skjer ijen, ligger mye under streken på symfysemål denne gang og. Enda godt eg skal på ul den 10,men er jo leenge til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sannsynligvis er alt i orden, men dette kan være symptomer på svangerskapsforgiftning. Ring føden/legevakten ta med urinprøve og mål blodtrykket ditt. Lykke til

Skrevet

Jeg har hatt det innimellom, men ikke funnet noen forklaring.

Det kan vel være alt fra ustabilt blodtrykk til at babyen ligger å klemmer på noe nerver.

Eller som hun over her sier?

Skrevet

Jeg får det avogtil, hvis jeg reiser meg kjapt opp, eller det er lenge siden jeg har spist, er trøtt e.l. Da svimler det og jeg ser "stjerner" for øynene mine. Så det er nok ganske vanlig. Men siden du har hatt den opplevelsen du hadde i forrige svangerskap, kanskje du kan be om en ekstra kontroll før den 10., bare for å berolige deg litt?? Er ikke noe særlig å gå rundt og bekymre seg for at ikke alt skal være i orden.

Skrevet

Jeg har veldig lavt blodtrykk, så å se stjerner er en dagligdags ting for meg. Plutselig kan hele gulvet gynge og stjernene popper frem. Ring føden og si at du er bekymret! :) Så får du iallefall snakke med noen som har litt peil! :)

Skrevet

jeg kan se "stjerner" når det svimler for meg. Og det når jeg ikke er gravid også.

Spesielt visst jeg svimler når jeg reiser meg for fort og får litt blodtrykkfall.

Skrevet

Jeg ser stjerner innimellom. Hvis det er sånne lysende prikker som danser dere mener. Kan komme når jeg bøyer meg, reiser meg eller bare beveger hodet. Har ikke nevnt det for legen, burde jeg det?

Skrevet

Har "sett stjerner" flere ganger jeg!! Og jeg er ikke gravid.... Tror ikke det er noe farlig, men hvis du opplever det veldig ofte, så bør du vel kanskje snakke med legen om det.

Skrevet

Anbefaler deg å gå til legen og sjekke jernlager og blodprosent. Jeg har det sånn også, og når de målte nå sist hadde min blodprosent sunket fra 43 til 8 i løpet av svangerskapet. Det er visst ganske vanlig, men må ta jerntilskudd nå frem til fødselen. Ser stjerner, og svimler ganske ofte, og blir fort sliten.

Skrevet

Ok.da er d ikke farli.har sikert lite jern,har altid d jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...