~sjiraff~ Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Da gjenst¨år det å se om vi klarer å følge den. Kommer nok massive protester fra min kresne kjære, men vi kan jo ikke spise biff og taco hver dag heller..
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Så flink du er=) det er rart å være småbarnsmor. Mens vennene mine går på byen og drikker seg fra sans og samling sitter vi hjemme og dibber, skriver middagslister og ser på nrk...=P
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 flink du er da! uff.. vi bruker alt for mye penger på mat! tror vi må stramme litt opp det budsjettet vi også..
~sjiraff~ Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2008 Hehe.. ja du sier noe. Livet endrer seg.
~sjiraff~ Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2008 Ja vi bruker altfor mye på mat. Har sagt i evigheter at jeg skal lage lister og budsjettshoppe. Men det blir aldri noe. Så da får vi se disse 4 ukene om vi bruker mindre penger. Håper det hvertfall. Uansett er det også greit å ha en formening om hva som skal spises den neste uka. Er så lei av å stå helt tankeløs i butikken på matshopping, blir gjerne noe kjapt og usunt da ja..
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 ja lett å kjøpe usunn mat om man er tom for middagideer! Særlig for en matglad en som meg:)
123ecko-ecko Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 kan du ikke "vise oss" middagsplanen din da.
Heaven har født::) Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 Så flink du er. Kan du ikke legge den ut da, som inspirasjon til oss andre som står i butikken og ikke klarer å finne på noe til middag? Please:)
~sjiraff~ Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. juni 2008 Hmm... Ser alle hvor usunne vi er da :o/ Den er ikke så spennende, men min unskyldning er at jeg har en uvanlig og ekstremt kresen mann... Middagsliste Uke 27 Mandag Elg karbonader m/kokt potet og grønnsaker Tirsdag Pytt i panne m/brød Onsdag Grille pølser Torsdag Fish'n'chips (www.godfisk.no) Fredag Grille marinerte koteletter m/ kokt potet (potetsalat) Lørdag Taco Søndag Svin indrefilet med bakt potet og salat Uke 28 Mandag Lasagne med salat Tirsdag Lasagne med salat (rester) Onsdag Pastasalat med pesto Torsdag Kjøttkaker m/koktpotet og raspet gulrot Fredag Grillet kyllingfilet m/ råstekte poteter og salat Lørdag Hjemmelaget Pizza Søndag Kalkunfilet med råstekte poteter og salat Uke 29 Mandag Hjemmelaget lapskaus Tirsdag Laks med eplepure (www.godfisk.no) Onsdag Sommerkotletter m/kokt potet og grillede grønnsaker Torsdag Mosakka m/salat og rundstykker Fredag Taco Lørdag Biff med baktpotet Søndag Svinesnitzel med kokt potet og grønnsaker Uke 30 Mandag Kyllingfilet m/ ris og salat Tirsdag Gryterett Onsdag Saftige lakseburgere (www.godfisk.no) Torsdag Suppe m/rundstykker Fredag Svin indrefilet med Hasselbackpoteter og salat Lørdag Nachos Søndag Kyllingwok med ris
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. juni 2008 #10 Skrevet 27. juni 2008 For nå ble jeg ikke sulten lissom!! Takk skal du faen meg ha!! Hehe;)
Heaven har født::) Skrevet 27. juni 2008 #11 Skrevet 27. juni 2008 tusen takk for at du la den ut. Skal bruke den som inspirasjon. Var forresten mye som hørtes godt ut her:)
123ecko-ecko Skrevet 27. juni 2008 #12 Skrevet 27. juni 2008 kan ikke akkurat si at dere spiser mye ris hehe..hele to ganger på en mnd.
~sjiraff~ Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 27. juni 2008 Hehe, samboeren min liker ikke ris eller pasta. Jeg hater kokte poteter.. Det byr på utfordringer )
Loglady Skrevet 28. juni 2008 #14 Skrevet 28. juni 2008 Da har jeg et lite tips: Polenta og couscous. Fungerer supert sammen med kjøtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå