Gå til innhold

noen unge mødre på Kløfta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som har lyst til og bli kjente med en nyinnflyttet Jente på 25 på Kløfta

Jeg heter inger-lise og har en Sønn som fyller 2 år om 11 dager, jeg har også en kjæreste som jeg bor sammen med og, og vil nå gjærne bli kjente med noen med barn eller har noen på vei eller ikke har noen på vei hehe, samboern jobber ganske mye og det er kjedelig og sitte hjemme og ikke ha noe og finne på siden jeg ikke kjenner noen der jeg bor. Så er det noen på kløfta som har lyst til og bli kjente med meg så bare ta kontakt

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! :o)

Jeg vil - jeg vil! :)

Jeg bor rett ved siden av fengslet, hvis du vet hvor det er..??

Er på ferie i hjembygda mi nå, men kommer hjem om en uke eller to!

Har en samboer, en katt og sønne min er 2år. Født i jan 06.

Perfekt da, siden din også er 2;o)

Jeg blir 21i oktober.. :)

Skrevet

ååå så bra, ja vet hvor fengslet er kjørte forbi der i går faktisk går sønnen din i bhg el evt hvor? min begynner ikke før 13 august i bakke bhg og det merker jeg er lenge og vente han kjeder ser jo så fælt hjemme.

Skrevet

Mhm, bor i de gule rekkehuseblokkene der;o)

Jepp, han går i bhg. Heffalompen bhg går han i.

Han begynte for en mnd siden, gått der 3dg i uken.

TIl August begynner han 5dg. Han stortrives i bhg. Våkner rundt 5-6 om morgenen fordi han gleder seg så fælt!

Men, er deilig å komme og hente han da. Da får han fart på beina!

Hehe:) De to første dagene var han ikke så villig til å bli med hjem, men det gikk heldigvis over ;)

I starten var jeg redd for at denne sommerferien ville gjøre at jeg måtte begynne med bhg-prosessen på nytt siden han kun har gått en mnd. Men, det tviler jeg på nå, når jeg ser hvor godt han trives der! :o)

Blir nok supert for sønnen din å gå i bhg tror jeg! :P

Hvor på Kløfta bor du?

Skrevet

jeg bor på ladderud 5 min gange fra europris, vi har bodd her ca i 1,5mnd han gikk i bhg der vi bodde før og han trivdes så godt i bhg litt deilig og rives løs litt fra mamman sin også tror jeg, nå går han jo bare oppå meg hele dagen og skal ha meg med over alt der han vil hehe.

skriver ned msn adressen min jeg hvis du har msn g har lyst til og legge meg til [email protected]. Har du bodd her på kløfta lenge el?

Skrevet

Jeg bor på kløfta, flyttet hit i februar. Men jeg er *kremt* ikke så ung mor lenger da... Men i sinn, er jeg knapt nok konfirmert;) Har en datter som blir 2 til høsten. Er hjemmeværende deltidsjobbene mamma, så har ikke snuppa i barnehagen og har heller ikke planer om det nå til høsten heller. Satser nok på park da. Men jeg bor bortover mot Hilton.

Skal legge meg nå, men legger deg til msn jeg. Satser på at det er greit for deg. Du kjenner nok igjen navnet mitt utifra nicket;)

Natta!!

Skrevet

Hvor bodde du før da?

Sorry, jeg er nysgjerrig, hehe:o)

Jeg flyttet hit i begynnelsen av februar. Bodde først litt over en mnd i Ål i Hallingdal, men så mistet typen jobben så da flyttet vi!

=)

Jeg kommer opprinnelig fra Trøndelag. Samboeren er fra Oslo.

Skrevet

Den er grei vettu snakkes en dag på msn da vettu koselig at la deg til

Skrevet

Da har jeg lagt deg til!

;o)

Kjenner meg nok igjen pga nicket, hehehe ;o)

Skrevet

Jeg bodde på Manglerud i oslo har bodde der hele livet, men det ble altfor dyrt med og leie¨og typen jobber på gardermoen så da flytta vi like så greit hit,

Skrevet

Søstra mi bor på Manglerud! ;o)

hehe :P

De tenker å flytte de også, er dyrt å bo der..

Skrevet

ja det er kjempe dyrt og leie der hvor henn på manglerud bor henne da? og så du har bursdag i oktober jeg har 18 og sambo 7 oktober hehe når har du da, Har dere kjøpt eller leier dere leilighet? er like nyskjerrig selv,

Skrevet

Haha, godt å se at jeg ikke er alene om det! ;o)

Den lange bakken ned fra Manglerud senter, som går opp mot Esso stasjonen (er det ikke esso stasjon..??). Der bor hun, ved blokkene. Havreveien tror jeg det heter der hu bor.

:P

Hehe, jeg har 12. og mamman min har 8. faktisk ;o)

Vi leier leil foreløpig, tenker å flytte , men skal bo i Kløfta pga Daniel og bhg.

Har en leil på 50kvm og betaler 7000 (!!). Samboeren fant et hus til 5500, så skal prøve å se om det går an å leie det istedenfor!

Når vi får nok økonomi til å kjøpe, skal vi garanter kjøpe!!

Det å ha sitt eget er gul verdt. Betale til seg selv. istedenfor til andre.

Hva med dere da?

Skrevet

Jeg er opprinnelig fra området, men fra nedre romerike (skedsmo). Vi har kjøpt leilighet vi da, men kommer nok til å flytte enda mer utpå landet etterhvert:) Mannen min jobber på Kløfta, så passer perfekt å bo her foreløpig. Pluss at pappaen min og stemoren min bor rett borti veien:) Stebroren min bor vel faktisk ikke så langt fra deg, IngerLise, hvis jeg har forstått deg rett:)

Synes det var mye oktoberbursdager her, datteren min er født den 30. og min kjære har den 9. Søstra hans den 15. og stemoren min den 28. og bestevenninna mi den 24.

Skrevet

ja det var en del i oktober ja hehe. Ja jeg bor 5 min gange fra europris.bodd her i ca 1,5 mnd og trives så langt kjempe godt stille og rolig og kjempe fin omgivelser for barn hvertfall.så koselig at du la deg til msn min er på msn omtrent hele tiden så det er bare og ta kontakt.

Skrevet

Jeg_vil_også_bli_kjent_med_kløftajenter!!!!!!!!

Jeg_flytter_dit_om_noen_uker_og_trenger_venner_for_meg

og_lille_jenta_mi.

Datra_mi_fylte_år_for_en_uke_siden,så_hun_er_ikke_så_stor.

Har_ikke_tenkt_å_søke_barnehage_for_henne:ennå,

men_hun_savner_kontakt_med_andre_barn.

Både_jeg_og_datra_mi_trenger_nye_venner,

håper_noe_vil_treffe_oss............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...