lillegutt mars o7 Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Har hatt ca 30 grader +++ og kost oss masse! Lillegutt elsket å bade i bassenget!Hoppet/slengte seg uti til mormor etter bare en kort stund! Og hver ettermiddag satt han utfor hotellrommet vårt og sa "HEIA" til ALLE som gikk forbi =) Og alle kommenterte hvor rask han er!Godt at det ikke bare er vi som er trege da ;-) Til slutt kikket folk forventningsfullt etter den lille sjarmøren vår ;-) Han har fått mye oppmerksomhet for den røde,krøllete hanekammen ( som er helt naturlig),og massevis av skryt =) Da blir vi jo stolte ;-) Han taklet varmen veldig bra,selv om håret var vått av svette store deler av tiden! Det har vært en veldig fin tur til favorittplassen vår,og det var gøy å reise med barn for første gang! Nå skal vi ha en Grandi før vi legger oss ;-) NORSK MAT,he,he ;-)
*enfalmawen* Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Så koselig! Hvor på kreta var dere? Skal der selv i august.
lillegutt mars o7 Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2008 Vi var i Agia Marina!Nydelig plass! Var min 8.tur til Kato Stalos-Agia Marina-Platanias-området!Og vi skal dit igjen ja =)
Mamsen og lillegutt Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 jeg har vært i Agia Marina 6 ganger. og gleder meg til 7.gangen. men den har vi ikke planlagt ennå. har ikke vært der med barn ennå. men vet det er barnevennlig der. Ihvertfall vennlig. De folkene der nede er helt utrolige. de kjenner oss igjen og hilser og prater:) Misunnelig på deg som nettopp har vært der:P Sist jeg var der var i 2006.
lillegutt mars o7 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2008 Slik har vi det òg! Kjempekjekt =) Du føler deg så velkommen der nede! Jeg var der også i 2006!Bodde da på Relax i Agia Marina!
Mamsen og lillegutt Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 jeg bodde på Oscar. var der i mnd-skiftet juli-august.
lillegutt mars o7 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2008 Ha,ha;-) Stilig,vi reiste 29.juli 2006 og var der i 1 uke!
3b@rnsmor-30* Skrevet 29. juni 2008 #8 Skrevet 29. juni 2008 høres ut som dere har kosa dere ja! vi gleder oss til sydentur om en uke!!! første gang vi reiser alene med barna.. har reist med mine foreldre og ene søster de andre gangene.. så vi er ganske spente, men gleder oss masse!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå