Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært hyggelig å avtale en sånn grille/leke/kafferast når dere skal nedover? Vi er der fra i morgen og utover på ubestemt tid, kan du ikke sende en sms når dere skal dra så kan vi se om det passer? Så klemmer vi dere inn på en overnatting også hvis dere har lyst! Mulig det dukker opp no'n østfollingær også, som før nevnt - og hvis det er fler som har lyst på en sommerdibbetreff, så kan de jo si fra?

Jeg kommer til å ha tilgang på et uuutrroooliiiig laaaaaangsooooomt neeeeett deeeeer neeeedeeeee, såååååå deeeeet bliiiiiiiir iiiiiiiiikkeeee ooooooooooofteeeeeeeeee jeeeeeg kooooooooommeeeeeeeeeeeer iiiiiinnooooooooooooooooooom - men si gjerne fra på denne tråden og så tar vi det derfra! c",)

Karomamma, dere kan jo stoppe på veien ned dere også? Dere drar sikkert før Snulder & co, men vi er der som sagt fra i morgen av.Da kan jeg jo få innspill på om jeg blir helt Anna i ødemarka der nede.... c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det var jeg som skulle legge meg ja...

Vi drar nedover om en uke, men da blir det nok uten kaffestopp. Karosnuppa begynner nemlig ferien sin nå og skal på aleneferie hos mormor og morfar. Akkurat som i fjor, hun gleder seg allerede :)

Kanskje på vei hjemover igjen? Papsen vår reiser tilbake til Oslo en uke før oss jentene, serru :) Det hadde vært veldig koselig!!

Skrevet

Det hadde vært trivelig vettu! Når omtrent er det da? Send meg en sms hvis du ikke har lyst til å annonsere her hvor lenge dere er bortreist på ferie`.

Har du nr mitt forresten?

Skrevet

Vi dibbekjærringokkupantene med familie hadde planer om å invadere en kjær dibbekollega's hytte søndag 13. ;=) Skal talast med gubben om han er klar for en stopp hos dere. Kjenner jeg ham rett...og det gjør jeg jo... så er han klar for det meste;=)

I tillegg så har jeg IKKE tenkt å la muligheten til inspeksjon av Reveenke-mannen la gå fra meg!!! Han har du holdt skjult lenge nok!!! NEMLIG;=D

• 2 uker senere...
Skrevet

Det hadde vært koselig:-)

Men vi må bare finne ut når og hvor og sånn.......skal ringe Karodama en av dagene jeg:-)

Vi tar jo fergen, hvordan blir det da? Må vi kjøre oppover igjen eller?

Kanskje ta det på tilbaketuren? Vi hadde tenkt oss nedover søndag el mandag....men som sagt må jeg snakke med Sjefsdama først. Har jo akkurat kommet hjem ser du:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...