Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en veldig rar fastlege og ingen jordmor, da hun og vikaren er sykemeldt...

Jeg er nå 8 uker på vei å i dag var jeg til kontroll hos legen, han spurte med om vi skulle snakke om å føde med suksess. Jeg sa selvfølgelig ja og var spent på hva slags råd han hadde å komme med. Han så litt forvirret ut og ville nok helst at jeg skulle si at vi ikke trengte prate om det... etter en liten stund kom rådet: Ta 2 paracet når riene begynner.

Lurte også på en annen liten ting, babyen min har enå ikke lagt seg ned, han forandrer stilling fra dag til dag. Legen sier at ja,ja kansje du burde undersøkes på sykehuset, men mente vi skulle vente en uke til. Hva er vanlig her, når burdre man sjekke dette i forhold til sete / tver leie?

Takk for svar : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 38 uker på vei.... ikke 8 : )

Skrevet

hehehehe når jeg leste det første innlegget begynte jeg å lure litt. 8uker på vei og bekymra for sete leie lissom;) men forklaringa kom jo under:)

Jeg har fått beskjed om at vi skal ta en ny sjekk i uke 36 for å se åssen ho ligger da. For hvis det fortsatt er sete leie må de ta ul av bekkenet og se ann str til barnet for å vurdere om det er mulig med vanlig fødsel. Så hvis det er sete på deg i uke 38 burde han jo kanskje sendt deg på en sjekk ja. Alt kan jo skje nå to uker før termin..

Skrevet

Tror jeg ville tatt kontakt med føden på mandagen jeg og forklart situasjonen. Du er så langt på vei at du er innenfor "termin" og det bør være avklart hvordan baby'en ligger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...