Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 hei! må bare høre hva dere sier.. i går hadde jeg noe Sinnsykt vondt nederst i magen på venstre side.. jeg er småkvalm.. må tisse ofte.. halsbrann,trøtt! tok test på tirsdag, den var negativ.. kan det være en annen grunn? hadde en MA i Mai så har ikke fått ordentlig mens enda heller.. begynte og blød igjen etter MA`n 13 juni. varte bare i 4 dager... den 19 juni begynte jeg plutselig og blø, men bare ett par dråper og det var helt mørkebrunt og tykt.. =O noen som har noen erfaringer?? kjempe glad for seriøse svar=)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 aner ikke hva det kan være,men du har jo alle graviditets symptomer da. kansje vente noen dager å ta ny test
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 ja, men kan jo hende jeg innbiller meg det:/ kanskje jeg skal ta en test i morgen?!=) ble bare litt redd når jeg hadde så vondt i magen i går. klarte ikke stå oppreist eller noe.. måtte sende sønnen min til pappaen sin og bare legge meg.. =/
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Har du hatt utskrapning/ultralyd etter MA'en? Høres nesten ut som du kan ha fått en betennelse/evt. at du har rester igjen i livmoren, blir du ikke bedre i løpet av helgen ville jeg ha tatt kontakt med lege/sykehus. Opplevde noe lignende for 2 år siden, og måtte ha ny utskrapning, sliter faktisk fremdeles med at jeg får styrtblødninger i forbindelse med mens, med levrete blodkaker (unnskyld detaljene).
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 hmm.. såpass.. =O Har ikke vært på noe sjekk etter det.. kanskje derfor jeg føler meg dårlig oxo.. får se hva som skjer.. ta en test i morgen kanskje.. og er den neg får jeg dra på legebesøk over helga! =) takk for svar=)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 ja herregud slapp nå av! kan da vel spørre.. kanskje noen her vet noe eller har opplevd det selv! som hun over her f.eks! herregud.. hva feiler det visse folk!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #10 Skrevet 29. juni 2008 ja, det var den.. håper bare det var for tidlig og teste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå