Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 æsj.... vi som har vært så enig siden dag 1, han fikk navnet med en gang å nå er det gjort, han er blitt døpt isak, å jeg syns ikke han passer til å hete det... jeg vil ikke at han skal hete det lengere.... det var fint når han lå i magen, men ikke nå!!!! hva er det med meg????
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 isak er jo et kjempe fint navn:) vondt for deg at du skal føle det sånn da:( vet ikke hva jeg skal si. klem
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 min sønn heter også isak å det er ett veldig flott navn..... vær stolt av navnet dere har valgt=)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Du kan jo ikke gjøre om på det nå da. Du venner deg nok til det.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Synd at du ikke liker det lenger. Jeg synes Isak er utrolig fint. Men du må jo like det selv da... huff
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Isak er jo kjempe fint=) syns ikke det er no grunn til at du skal angre deg! =)
Laybik Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Jeg også liker navnet Isak! Håper du venner deg til det:-)
Northernlights Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 Nydelig navn! Jeg har grunn til å angre min sønns mellomnavn, men pyttpytt. Han har nå fått det,. og da får det bare være som det er. Måtte bare gå med på å føre et navn fra Cherokee slekta til mannen videre. Så det høres jo helt snålt ut på norsk ;o)
Løvinna30 Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 isak er fint navn,, :-) du venner deg til det etter hvert.... :-)
Miss Misantrop Skrevet 28. juni 2008 #11 Skrevet 28. juni 2008 Jeg syntes Isak er et superdupert navn. Han vil etter vært bli selve definisjonen på en Isak for deg. Bare gi det litt tid.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #12 Skrevet 28. juni 2008 Isak er et fint navn, og du venner deg nok til det etterhvert! Til slutt kunne han nok ikke hete noe annet for deg. Klarer du å se for deg at han heter noe annet da? Bare sånn for nysgjerrighetens skyld:-)
Kjukka Skrevet 28. juni 2008 #13 Skrevet 28. juni 2008 Jeg synes nå Isak var helt fantastisk. Men om du ikke kan fordra, så kan du gjøre om på det. Er fullt lovlig å angre seg, også når det gjelder navn på barna sine.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #14 Skrevet 28. juni 2008 Kan det være at du syns det er rart å kalle babyen med navn, og ikke at det egentlig er navnet det er noe galt med? Sånn har jeg det mange ganger når jeg sier navnet på den lille datteren min. Føler ofte at det ikke passer, men så tenker jeg at ingen andre navn hadde passet bedre heller.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #15 Skrevet 28. juni 2008 Med førstemann var jeg ikke et sekund i tvil om navnet. Åtte år senere er jeg fremdeles kjempefornøyd. Med nr 2 var jeg mer i tvil, og det tok egentlig mange måneder før jeg vente meg til det. Kalte ham "lillebror" fordi navnet hans var så "rart". men nå Stemmer det", han er en (navnet hans).
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #16 Skrevet 28. juni 2008 Hvis det er så ille kan dere jo bare gjøre om da. Fikk inntrykk av at han ikke er gamle karen, å da går det jo sikkert greit å bytte. Kan jo være greit at du også liker navnet dere har valgt mener jeg. Hvilket navn vil du heller ha da? Syntes Isak er fint jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå