Karomamma Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 ... mens jeg sitter på verandaen med stearinlysene mine og PCen... Karopappa har reist på nattejobbing tur/retur Hovefestivalen. Litt kjipt, for hele helga forsvinner i soving på dagtid både før og etter Ja ja, det er snart ferie heldigvis Jeg sitter her og ser på de nye selvvanningskassene jeg kjøpte i går kveld. Tror de må vente til i morgen, men da får jeg til gjengjeld litt etterlengtet hjelp fra min ivrige assistent som mer enn gjerne bidrar med jordkasting og overdreven vanning. He he.... hjelp og hjelp, fru Blom.... Sov godt og drøm søtt!
Reveenka Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Er her såvidt ennå jeg da - men varer nok ikke så lenge nå kjenner jeg. Er hjemme med de tre yngste mens gubben har reist i forvegen til rænsjen sammen med eldstejenta. Vi andre må avvikle to bursdagsinvitasjoner i morgen før vi reiser nedover. Nå teller vi på knappene - akkurat nå ser det ut til at det ligger an til flytting, bygging av nytt våningshus og stall mm. til høsten. Vi har tatt mål av oss til å bestemme oss i løpet av uka som kommer - litt sånn nå-eller-aldri..... Avgjørende blir nok aspektet som går på hvordan vi ønsker å ha det i hverdagen; hvordan vi ønsker å leve. Eneste ulempen er reisevei til jobben - for jeg vil gjerne jobbe på Ullevål, og da blir det ca 1 times reisevei hver vei. Men så lenge det ikke blir full stilling, vil det gå likevel.
Karomamma Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2008 Helledussen, så spennende det blir!! Reiseveien fikser du, men som med redusert stilling som du sier... Du er jo mye alene som det er nå! Jeg er på vei i bingen selv, ha en god natt og fine bursdager i morra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå