Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Skjermen sprakk i det jeg tok i den, så nå må jeg jo få fikset dette. Hvor får man gjort dette og hva er prisen på noe sånt? Arrrg....ikke min dag i dag....snufs
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 er det stasjonær eller laptop da? Er det stasjonær ville jeg rett og slett bare kjøpt ny skjerm! Spør der du kjøpte den hva det koster
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Det gjorde den på min bærbare og. Det ville kostet 5-6000 å fikse, heldigvis fikk jeg igjen ny.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Den har helt sikkert gått varm fordi du er så mye her inne.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Det tviler jeg på, for da skulle den vel ha sprukket for lengst;-)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Det er en laptop og koster det 5 til 6 000 å bytte skjerm, ja da kan man bare kaste denne på dynga å kjøpe en helt ny en. Det var jo den prisen jeg gav for denne driten!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Jeg fikk hvertfall beskjed om at det kostet så mye og at det var like greit å kjøpe ny for det kostet like mye. Har du garanti på den enda da?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 Nope...snufs...så det er bare å sette igang med å spare. Jaja, det kunne ha vært værre ting som har skjedd. Egentlig bare et luxus problem, men har liksom ikke flust av penger. Men det fikser seg:-)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 Samboeren min tapte i poker her for et par dager siden,da ble han så forbanna at han kakket i sjermen. Den sprakk.... Leverte den nettopp inn på spaceworld, og de skal ha 2500 kr for å sette på ny skjerm, så tror ikke det skal koste deg noe særlig mer.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #10 Skrevet 27. juni 2008 Haha på tide å roe ned gamblinga kansje
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #11 Skrevet 27. juni 2008 Joda, men han lever av å spille poker, så han tar det nok ganske seriøst og når han taper store summer så kan han fort bli litt hissig hihi
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #12 Skrevet 28. juni 2008 Synes jeg ser en mann slår i den skjermen...hehe Men takker for informasjonen, nå skal jeg dra til byen og sjekke med de:-) Den prisen er jo ikke så teit:-) Er liksom et must det med datat da man trenger den for å betale regninger og holde kontakt med venner:-)))
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #13 Skrevet 28. juni 2008 Da får du sjekke litt rundt, jeg fikk ny fordi det var dyrer å reparere skjermen hvertfall enn å gi meg en ny data.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #14 Skrevet 28. juni 2008 Det er det jeg er redd for, men problemet er jo at jeg har ikke noen forsikring på denne. Arrrg....det er et must merker jeg nå! Antar at du da hadde forsikring eller garanti?? Garantien dekker dessverre ikke sprukket skjerm.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #15 Skrevet 28. juni 2008 Jeg hadde både garanti og elkjøpforsikring. Måtte riktignok kjempe i over ett år for å få ny da siden egentlig hverken garantien eller forsikringen ville stå til ansvar. Men det hjalp å true med media og tv2 hjelper deg.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #16 Skrevet 28. juni 2008 Hehe...så bra:-) Nå er jo ikke Elkjøp det beste stedet å kjøpe noe på har jeg funnet ut. Min klikka pga feil i programmvaren de hadde programert inne i den, men tror du ikke de krevde betaling. JODA!! Men de fikk ikke et øre av meg, for når jeg skulle betale så ville ikke deres pc ta betalt....hahah....så da slapp jeg. Men vet at Elkjøp er ikke neste stedet jeg kjøper pc på!!!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #17 Skrevet 28. juni 2008 Kommer heller aldri mer til å kjøpe pc der. De skulle ha betalt av meg å for å finne ut om det gikk på garantien eller ikke selv om dataen var under ett år...
camilla^ Skrevet 28. juni 2008 #18 Skrevet 28. juni 2008 Slikt går da vel på forsikring. Om man ikke har forsikring på selve pcn, så er det jo innbo forsikring.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #19 Skrevet 28. juni 2008 Hm...går innboforsikring på dette da?? Må man ikke ha sånn ulykkesforsikringer de har begynt å selge nå.....sett reklame på tv?!?! Antar at den egenandelen blir like mye som bare byttingen av skjermen vil koste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå