selma07 og engel Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Vi har enda ikke fått svar på MRen men senkningen var gått endel opp idag da vi kom til ullevål... Huff, det var helt grusomt, dessuten tok undersøkelsen mer enn en time lengre enn de sa i utgangspunktet... Er veldig spent på resultatet.. trodde vi skulle få det i kveld. men det ser dårlig ut. Snuppa ligger nede med veneflon og stor bandasje på handa.. Tapper liten venn har hun vært idag:o) Ha en god natt alle sammen!!
phantomet Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Stakkars lille vennen! Håper de finne ut av det hele, slik at hun kan hjelpes til å bli frisk og sprek igjen! Lykke til både til den tapre fine jenta, og den flinke mammaen som holder ut i ivisset! Klem klem
tebekaa Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Stakkar lille tapre hjerteknuser - dette er nok ikke noe morsomt! Spesielt ikke for selmamamma'n som virkelig får prøvd seg nå! Du får tenke at hun er i de beste hender og at små barn tåler forferdelig mye. Men det er nok lettere sagt enn gjort å ikke bekymre seg når det kjæreste man har ligger der med ledninger festet i kroppen. Trøsteklemmer og heiing fra meg!
Fugl Phøniks Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Hvordan har det gått!? Opplevde det samme for litt over to år siden. Sønnen min ble uforklarlig syk etter fødsel. Det viste seg at han var "forgiftet" av min urinveisinfeksjon. Dvs når man har det er det samtidig streptokokker i blodet. Mange barn tåler dette, maneg ikke...blir syke. Får de medisin går det som oftest bra. Sønnen vår var kritisk syk, men er helt frisk i dag. det var først da datteren min kom to år etter at de forsto hva han hadde hatt.. Da tok de prøver av meg rett før ks. Fikk antibiotika og reddet situasjonen. Lykke lykke til - føler med deg. Ille å ha barnet sitt på intensiven...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå